bravebat Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Jag undrar vad ni har för erfarenheter av vätskesystem till SV 2000, vilka system passar OSV, finns det nån blåsa på marknaden som är special gjord för västen. skulle gärna vilja prova ett i min väst "Undrande HV man" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Fjellman Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Jajje men det gör det .... Platypus påsar på 1,8 liter... kolla länken nedan för ytterligare info. http://www.recon.se/Vatskesystem/platypus.htm //Fjellman - ägare av en stycke 1,8 liters Platypus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravebat Posted February 4, 2003 Author Report Share Posted February 4, 2003 Jajje men det gör det .... Platypus påsar på 1,8 liter... kolla länken nedan för ytterligare info. http://www.recon.se/Vatskesystem/platypus.htm //Fjellman - ägare av en stycke 1,8 liters Platypus. coolt, tack Fjellman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Camelbacken vi använde var ju väldigt nice varma dagar, och den var ju anpassad till västen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daan Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Denna är framtagen just till SV2000 Source Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lt. payne Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Jag undrar vad ni har för erfarenheter av vätskesystem till SV 2000, vilka system passar OSV, finns det nån blåsa på marknaden som är special gjord för västen.skulle gärna vilja prova ett i min väst "Undrande HV man" Där blev jag nyfiken, "Undrande Hv man" + SV 2000? Berätta gärna hur det går ihop? Vilken Battalion tillhör du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Fjellman Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Denna är framtagen just till SV2000 Source Sgt Fjellman ser frågande ut och funderar varför han inte visste om det.. //Fjellman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 (edited) Vi fick ut den här modellen i Kosovo. Funkade ok , men min uppfattning är att det inte är samma kvalitét som t.ex Camelbak har på sina produkter. Henke har säkert fler foton undanstoppade. Edited February 5, 2003 by Andrew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravebat Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 Jag undrar vad ni har för erfarenheter av vätskesystem till SV 2000, vilka system passar OSV, finns det nån blåsa på marknaden som är special gjord för västen.skulle gärna vilja prova ett i min väst "Undrande HV man" Där blev jag nyfiken, "Undrande Hv man" + SV 2000? Berätta gärna hur det går ihop? Vilken Battalion tillhör du? Undra icke mer Lt Payne, HV+SV 2000 är en perfekt ekvation Rekomenderas till alla i HV GRPCH MDN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravebat Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 Tack grabbar för alla trevliga svar på min fråga!! dessa var till stor hjälp "Allt för HV förbanden" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airborne Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 Måske skulle du gå ind på denne side http://www.dupontdesign.dk/, og se under basistilbehør Hydropack 2,5 liter 475,00 danske kroner + forsendelse. Den er godt nok i dansk camoflage, men den er god. Hilsen Airborne www.infanteristen.dk Ps. Prøvede den første gang i Sverige i december under den svenske soldaterprøve. Og den virker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts