Guest Chefen Hemma Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Villle bara dela med mig av min Blogg som jag har... startad endast för att få skriva av mig lite som anhörig till en NBG "deltagare"... chefenhemma.blogg.se Användarnamn: Guest Lösen: Chefen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HannesFury Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 en liten liten fråga: vad är det för mening med en blogg som bara folk som har lösen kan komma åt? eller svarar jag på min egen fråga i frågan kan också påpeka att användarnamnet och lösen för att komma in på sidan är CaSE seNseTive! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 en liten liten fråga: vad är det för mening med en blogg som bara folk som har lösen kan komma åt? eller svarar jag på min egen fråga i frågan kan också påpeka att användarnamnet och lösen för att komma in på sidan är CaSE seNseTive! Anledningen är.. att jag och min man inte vill att våra familjer ska komma in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Villle bara dela med mig av min Blogg som jag har... startad endast för att få skriva av mig lite som anhörig till en NBG "deltagare"... chefenhemma.blogg.se Användarnamn: Guest Lösen: Chefen Är det någon mer än jag som har problem att läsa bloggen? Jag får inte användarnamn och lösenord att fungera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Villle bara dela med mig av min Blogg som jag har... startad endast för att få skriva av mig lite som anhörig till en NBG "deltagare"... chefenhemma.blogg.se Användarnamn: Guest Lösen: Chefen Är det någon mer än jag som har problem att läsa bloggen? Jag får inte användarnamn och lösenord att fungera Använder du gemener och versaler i lösenord/användarnamn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chefen hemma Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Villle bara dela med mig av min Blogg som jag har... startad endast för att få skriva av mig lite som anhörig till en NBG "deltagare"... chefenhemma.blogg.se Användarnamn: Guest Lösen: Chefen Är det någon mer än jag som har problem att läsa bloggen? Jag får inte användarnamn och lösenord att fungera Använder du gemener och versaler i lösenord/användarnamn? Har nu tagit bort lösen... Håller mig ganska hemlig ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristina Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Hej! Trevligt med en blogg om hur du upplever din situation. Lite oteknisk som jag är undrar jag vart man kan skriva på din sida? om man kan det... Kram Kristina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chefen Hemma Posted September 19, 2007 Report Share Posted September 19, 2007 Hej! Trevligt med en blogg om hur du upplever din situation. Lite oteknisk som jag är undrar jag vart man kan skriva på din sida? om man kan det... Kram Kristina Javisst kan man det! Och det gillar jag... Under inlägget så finns det små rubriker, där finns bland annat kommentarer, tryck där så kommer du vidare för att skirva ett inlägg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts