Stocken Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Någom som testat Recons packremmar http://www.recon.se/product_info.php?products_id=47? Funkar de att använda till knapphålsbanden på SS2k? Jag har kollat i varenda sportaffär här omkring efter lämpliga gröna packremmar men hittar bara svarta dyra med olika firmanamn i olika färger på . Av Stocken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Jepp, jag har testat och det funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted August 27, 2007 Author Report Share Posted August 27, 2007 Tack tack så mycket Max! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
469 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 (edited) jepp, de fungerar alldeles utmärkt till ss2k, jag har dem även till bs2k, sitter som gjutna i knapphålsbanden! Edited August 27, 2007 by 469 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted August 27, 2007 Author Report Share Posted August 27, 2007 Ok Recon kanske har måttat på längden på hålen i knapphålsbanden på bs2k/ss2k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
469 Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 så är det säkert, det är ju sannerligen ett plus om de saker man säljer kan användas tillsammans... känns som en direkt korkad idé att sälja tillbehör som inte passar till det de säljer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosander Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 det är någon form av sacci standard det där för jag har dom till min F70 och dom fungerar även där hur bra som helst. hållbarheten har jag dock inte testat ännu. dom följer med till dom flesta säckar från sacci som recon säljer. önskvärt hade kanske varit en låsning någon form av metal ist för plast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts