Guest Mozza Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 hoppsanhoppsan... Aftonbladet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Det kom plötsligt...eller det kanske bara jag som är dåligt insatt?! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Jaha ännu ett nytt land. örjar bli poppis att fixa egna länder Kanske Sverige skulle heta "Sverige med *host* skåne" ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
furiren Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Jaha ännu ett nytt land. örjar bli poppis att fixa egna länderKanske Sverige skulle heta "Sverige med *host* skåne" ;) Du är inte rädd om ditt liv va????? :rocket: Link to comment Share on other sites More sharing options...
5.56mm Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Vad sägs om att flytta stockholm till Sibirien ???? Dom klagar ju på platsbrist =) Iofs e det ett bra preventinmedel mot Stockholmare. Så får vi ett till land att plåga våra barn med...för hur svår var Geografin före CCCP ströks ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oz Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Eh.. det har ju aldrig varit officiellt tidigare, utan bara på "låtsas". Nu är det dock bekräftat att Jugoslavien upphört. Stackars Tito vänder väl sig i graven nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Jaha ännu ett nytt land. örjar bli poppis att fixa egna länderKanske Sverige skulle heta "Sverige med *host* skåne" ;) befria skåne från okupationsmakten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnes Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 befria skåne från okupationsmakten Håller med! Tror jag skall gå med i SLS. "Spetta Loss Skåne" En förening som enligt utsago samlas 1 ggr om ået vid skånska gränsen med sina hackor/ spett/ spadar och försöker spetta loss Skåne från sverige, samt så dricker dom en held del öl sägs det..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 "Spetta Loss Skåne" Det kunde varit någonting. Inte att spetta loss skåne men kanske att hjälpa dem göra sig av med ölen åtminståne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 befria skåne från okupationsmakten Håller med! Tror jag skall gå med i SLS. "Spetta Loss Skåne" En förening som enligt utsago samlas 1 ggr om ået vid skånska gränsen med sina hackor/ spett/ spadar och försöker spetta loss Skåne från sverige, samt så dricker dom en held del öl sägs det..... Jappp... "Spettets vänner" jag har funderat på att hänga med någon gång... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.