Guest Challe Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Vet ej om jag gör rätt som lägger länken i denna tråd! Men BG får och kan flytta den om det är fel av mig! Se sidan 7 i SLA /Challe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jed Posted August 17, 2007 Report Share Posted August 17, 2007 Intressant! Är det någon här som ska över så vore det mycket intressant med en reccension efteråt! Jobbigt läge om ACn pajar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisuchef Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Har en bekant som är med över till Mojave, ska kolla när han kommer hem så han får skriva ihop ett fint reserepotage.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinnen_ Posted September 19, 2007 Report Share Posted September 19, 2007 Kom hem igår kväll efter en lång flygresa med 2 byten plus tågresa. Övningen har varit mycket intressant och varm stundtals, dock inte så farligt som vi först trodde. Jag ska skriva ihop ett kortare reprtage så fort jag orkar, lider dock fortfarande lite av jet lag och orkar inte sammanfatta något just nu. En kort kommentar som kan sammanfatta övningen; Kanadensarna (vi ingick i ett kanadensiskt kompani) gav oss smeknamnet Mad Dog Återkommer, klart slut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Challe Posted September 19, 2007 Report Share Posted September 19, 2007 Vet ej om jag gör rätt som lägger länken i denna tråd! Men BG får och kan flytta den om det är fel av mig!Se sidan 7 i SLA /Challe Länken är tyvär ej aktuell längre! Tydligen så är det bara aktuell dag och 1vecka bakåt som länkarna funkar på, sen "dör" länken. /Challe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts