Jump to content

Vi väljer å vrakar ur året gay event

KattenJansson

Bestäm dig  

55 members have voted

1. 1. Bestäm dig

• Årets Homo - Mathias Holmgren
      5
    • Årets Hetero - Thomas Bodström
      9
    • Årets Trevligaste personal- Mandus
      3
    • Årets Scenhändelse - Kikki, Lotta och Bettan på Rondo
      6
    • Årets Bästa Straighta bar - Olssons skor
      4
    • Årets Café - Chokladkoppen
      7

Recommended Posts

Jag kan ju tala om att jag hade en hård innre strid om vem som jag skulle nominera.

Först så tänkte jag rösta på Bodström. Men han är ju politiker. Sen tänkte jag rösta på årets scenhändelse med Lotta, Betta å Kicki. Lotta bor ju numera i mina gamla hemtrakter och dessutom ligger ju Rondo här i Göteborg. Men jag har inte sett deras framträdande så därför skulle det kännas som en lögn. Dessutom gör det faktum att jag bor i Göteborg mig lite jävig i frågan och jag kan därför av princip skäl inte rösta på det. Så jag får helt enkelt köra en Bubblare det blev Mandus. Hade en gång en katt som hette det. Och den katten var trevlig (numera överkörd). Jag vet inte vem denne Mandus är som har vunnit i QX galan, men om han är så himla trevlig så varför inte ge honom en röst till??? Grattis Mandus!

ändrade lite särskrivningar, så nu vet ni vad jag ändrat.

Som icke-stockholmare var ju Bodström den enda man kände igen av alternativen, men jag följde länken och såg att de hade utsett Årets Reklam - ICA. Och det kan väl vi alla ställa upp på - även vi som inte är flottister...

Jag nöjer mig med att citera FMJ (filmen alltså):

"-Holy dog shit! Texas! Only steers and queers come from Texas, Private Cowboy,

and you don't look much like a steer to me, so that about narrows it down. Do you suck dicks?

-Sir, No, Sir!

-Are you a peter puffer?

-Sir, No, Sir!

-Bullshit! I bet you're the kind of guy who would f*** a person in the ass

and not even have the goddamn common courtsey to give him a reach around.

I'll be watchin you."

Yeees.....

Det är sådant här jag har väntat på.

Äntligen får vi en seriös prägel på det här forumet.

Ett tag var jag rädd för att det höll på att flippa ut med a´llt fler bisarra omröstningar och dylikt.

Tack Jansson. DU visar var skåpet ska stå.

and not even have the goddamn common courtsey to give him a reach around.

Larsson du behöver inte vara oroliga. Dom här gossarna och flickorna (förutom Bodström och cafeet) vet nog hur en sådan sak skall skötas.

Grunt jag lyfter på sjömansmössan för din skull ):)

I övrigt skulle jag vilja vet hur Ni andra tänkte när ni lade Eran röst.

Efter ett tag skulle vi kunna ta kontakt med tidningen QX och ge dom svaret på deras "best in show."

Jag tror att vi har något att bygga på här. Kom igen nu rösta på!!! Säg Eran sanning.

Finns väl ingen chans att detta kan spåra ur =).

Bara det spårar ur åt rätt håll. En balansgång m.a.o och jag misstänker att jag är ute på en väldigt slaktunn lina över tunn is å djupt mörkt vatten.

(fixade felstavning)

ytterligare en edit (kom på att jag behövde poängtera vad jag menade med "spåra ur.")

• 2 weeks later...

Såg en intervju med Mark Levengood nyss.

Han berättade att vid förra årets melodifestival så ringde han coh röstade på Brandsta city Släckers för över 1000 kr.

Kanske borde en del flygplatsbrandmän akta sig........

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...