Holstrup Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Om dennna fråga är på fel ställe ber jag i förväg om ursäkt, men mina sökninger gav mig ca 2000 sidor text att leta igenom. Min fråga är : Om man ansöker om förflyttning under pågående tjänst, stirrar befälen sig blinda på betyget man fick på mönstringen eller tittar dem mera på hur man har klarat sig hitills under utbildningen. Tacksam för svar. Holstrup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Bodin Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Hej. Det var ingen fråga du kommer få ett konkret svar på direkt. Men om vi säger som så här; uppgifterna från mönstringen är mindre färska och brukar inte alltid stämma överens med verkligheten, kontra den uppfattningen dina befäl har fått av dig nu IRL. Egen bedömning brukar väga tyngst hos beslutsfattaren, och om du tänker dig in i dina befäls situation så kommer antagligen deras uppfattning om hur du skött dig under utbildningen ligga till grund i deras beslut. Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts