Guest HvMan Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Hej Ska hålla i en lektion nästa vecka i sjukvård och till detta behöver jag lite material från UtbR SjvM. Någon som vet var jag kan få tag i den? Mvh Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 HejSka hålla i en lektion nästa vecka i sjukvård och till detta behöver jag lite material från UtbR SjvM. Någon som vet var jag kan få tag i den? Mvh Lars Närmsta bokförråd. Finns inga reglementen online längre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HvMan Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Så det går inte att få tag i den i pdf på nått sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Så det går inte att få tag i den i pdf på nått sätt? Kollade genom vilka reglementen jag har som pdf och jag hittar den inte där. Tror jag laddade ner allt innan FM tog bort dom från nätet vilket kan innebära att den aldrig funnits som pdf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munin Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 UtbR SjvM torde finnas i anslutning till dagrum i närmsta kasern eller i en av bokhyllorna hos din utbildningsgrupp. Vad är det du är ute efter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HvMan Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 ok. är ute efter diverse symtom och hygien i fält och diverse skador. alltså hur man behandlar och så. vore bra om någon hade den på pdf. det skulle uppskattas mycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Womack Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Även jag söker Utbr sjukvårdsman. Lyckades glömma den och skulle verkligen behöva den i helgen Om någon vänlig själ sitter på en pdf motsvarande vore det guld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dieseltrollet Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 UtbR Sjvman är upphävd och gäller inte längre. Så den behöver du inte i helgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.