Guest koenigsegg88 Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Nu har jag ta mig f*n tröttnat på att msn strular hela tiden, testar just nu Trillian och det funkar hitills kanon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Nu har jag ta mig f*n tröttnat på att msn strular hela tiden, testar just nu Trillian och det funkar hitills kanon. Hur lyckas du?! Min MSN kör felfritt medan så fort jag skall skicka något till polarna som har Trillian så fetkrashar den senare och de måste byta till MSN igen. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koenigsegg88 Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Nu har jag ta mig f*n tröttnat på att msn strular hela tiden, testar just nu Trillian och det funkar hitills kanon. Hur lyckas du?! Min MSN kör felfritt medan så fort jag skall skicka något till polarna som har Trillian så fetkrashar den senare och de måste byta till MSN igen. /J Att skicka filer via msn är ingen idé antigen avbryts det eller så loggas man ut, men med störst troligenhet så går det snabbare att ta filen till ett minne och springa iväg och lämna(oavsett sträcka). Live messenger är anpassat efter att se bra ut och passa till vista, och beter sig därefter, enligt mitt tycke. Är det inte överföringar så krånglar det med brandväggar eller motsvarande. Mitt total intryck av msn är urdåligt tyvärr, hade jag vetat om trillian tidgare så hade jag bytt direkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.