granQ Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 Eekster har gjort en modell till OFP enligt ritningar med mera, men den känns lite väl stor så nu ni som vet. och bara ni som vet tack, säg vad som är rätt/mindre rätt. http://hem.thn.edu.stockholm.se/~penil006/...0ingametex2.JPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 Den är definitivt för stor. Känns för bred/grov, längden är väl okej. Mynningsbromsen är på tok för bred, smalna av den lite. Lägg gärna ut fler bilder så man kan se den i olika vinklar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted February 3, 2003 Author Report Share Posted February 3, 2003 lite nya bilder: och Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 Det ser bra ut granQ Dock så är den nog, precis som HvP säger, lite för stor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 jag har en .jpg där det skjuts ag90, om du vill ha den så hör av dig, så kanske det kan hjälpa till med storleken? (i förhållande till en person) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted February 3, 2003 Report Share Posted February 3, 2003 Jag fick slabba av mitt tangentbord när jag såg bilderna.. BTW, jag gillade bilderna på Ag90. Stort vapen är fräckt. \ Ser fram emot det färdiga resultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmlund K4 97/98 Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Tycker att den ser för l å n g ut..... AG90B är inte ens 150 cm lång. Jämför proportionerna i bilden nedan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Ser nästan ut som kortet är taget i Kisnica.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Att döma av vidhäftningen på leran (Ak5B) så torde det vara balkan-lera.. alzå är Kisnica gruvan en möjlighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Fler bilder ifrån Kisnica ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Fusk att använda liggunderlag!! B) Bättre att skrapa upp armbågarna av den nyttiga mineralsanden..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Fusk att använda liggunderlag!! B) Bättre att skrapa upp armbågarna av den nyttiga mineralsanden..... Slarv! långärmat min vän, långärmat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Glömde ju kommentera motorglasögonen också men det kanske inte behövs kommenteras......!!! I vilket fall som helst är ju Gunde90 en trevlig knallpåk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Är detta tacken för att man bidrar med lite bilder till forumet ?... skäms på er 2sharp & BJK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted February 4, 2003 Forumsledning Report Share Posted February 4, 2003 Ag90 är STOOOOR. Har en bild när jag posé:ar med AG90..hrpm hmm... EN bild Man ser ut som en dvärg med den...och jag är av exakt medelläng, dvs 180 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Efter en dags skjutande med Gunde90 så är man rätt mör i knopp&kropp, men det ska kosta att ligga på topp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Oj, är det snö på marken också! B) Var ju inte mkt av den varan annars. En annan trevlig upplevelse är ju att spårljus med AG90, fast är det för torrt i backen vet man ju vad som händer..... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Är detta tacken för att man bidrar med lite bilder till forumet ?... skäms på er 2sharp & BJK Hupps, sorry... tack för bilderna.. (och senast!) Henke, du ser lite suddig ut i ansiktet på en av bilderna, har du varit på Muddy Mess eller? B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Är detta tacken för att man bidrar med lite bilder till forumet ?... skäms på er 2sharp & BJK Hupps, sorry... tack för bilderna.. (och senast!) Henke, du ser lite suddig ut i ansiktet på en av bilderna, har du varit på Muddy Mess eller? B) Det är ju knappast efter en kväll på Moose bar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 http://hem.thn.edu.stockholm.se/~penil006/...fp/Ag90WIP6.JPG så nu har eekster uppdaterat modellen lite. dock inte ingame ännu så kan vara svårt se förhållandet.. EDIT: Länk fixad Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Är det bara jag eller är det en HKP11 och en massa LBB-soldater på bilden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 lol.. sorry fel i utklipp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jepps Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Var kan man köpa dom jag vill ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 6, 2003 Report Share Posted February 6, 2003 http://hem.thn.edu.stockholm.se/~penil006/...fp/Ag90WIP6.JPG så nu har eekster uppdaterat modellen lite. dock inte ingame ännu så kan vara svårt se förhållandet.. EDIT: Länk fixad Lägg gärna ut bilden så att man kan se förhållandet, precis som du sagt, så tror jag det blir mkt lättare att komma med feedback. Men spontant så tycker jag att det verkar mkt lovande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted February 6, 2003 Author Report Share Posted February 6, 2003 Här kommer lite ingame bilder. http://hem.thn.edu.stockholm.se/~penil006/.../wolf/ofp/ag90/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 Här kommer lite ingame bilder. http://hem.thn.edu.stockholm.se/~penil006/.../wolf/ofp/ag90/ Tror det kommer att bli riktigt bra när allt blir klart!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 7, 2003 Report Share Posted February 7, 2003 Det ser bra ut granQ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel KB K3 04-05 Posted February 8, 2003 Report Share Posted February 8, 2003 Dräggel dräggel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
EOD Posted February 8, 2003 Report Share Posted February 8, 2003 Ser bra ut, bara en sak som slog mig. Skjutställningen i liggande är fel. Nu kanske det är lite fel i ett spel där du ska kunna flytta vapnet även i liggande ställning. Man flyttar bak vänsterhanden (om man är högerhänt) för att trycka den mot axeln, som på ksp 58. Små saker men... EOD Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted February 8, 2003 Report Share Posted February 8, 2003 EOD: Sån't är svårt att göra. Det finns vissa standarder för hur personerna ska röra sig och hålla i vapnen. T.ex. om man har en person som skjuter med ak5 och sedan byter till en mp5k så ser det lite underligt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.