Jump to content

Feedback på AG90 modell

granQ

Recommended Posts

Den är definitivt för stor. Känns för bred/grov, längden är väl okej. Mynningsbromsen är på tok för bred, smalna av den lite.

Lägg gärna ut fler bilder så man kan se den i olika vinklar...

• Forumsledning

Ag90 är STOOOOR. Har en bild när jag posé:ar med AG90..hrpm hmm... EN bild :lol: Man ser ut som en dvärg med den...och jag är av exakt medelläng, dvs 180 cm.

ag90_1.jpgag90_2.jpg

ag90_3.jpgag90_4.jpg

Oj, är det snö på marken också! B) Var ju inte mkt av den varan annars.

En annan trevlig upplevelse är ju att spårljus med AG90, fast är det för torrt i backen vet man ju vad som händer..... ;)

Är detta tacken för att man bidrar med lite bilder till forumet ?... skäms på er 2sharp & BJK  :)

Hupps, sorry... tack för bilderna.. (och senast!) :)

Henke, du ser lite suddig ut i ansiktet på en av bilderna, har du varit på Muddy Mess eller? B)

Är detta tacken för att man bidrar med lite bilder till forumet ?... skäms på er 2sharp & BJK  :D

Hupps, sorry... tack för bilderna.. (och senast!) :)

Henke, du ser lite suddig ut i ansiktet på en av bilderna, har du varit på Muddy Mess eller? B)

Det är ju knappast efter en kväll på Moose bar.... :)

http://hem.thn.edu.stockholm.se/~penil006/...fp/Ag90WIP6.JPG

så nu har eekster uppdaterat modellen lite. dock inte ingame ännu så kan vara svårt se förhållandet..

EDIT: Länk fixad

Lägg gärna ut bilden så att man kan se förhållandet, precis som du sagt, så tror jag det blir mkt lättare att komma med feedback.

Men spontant så tycker jag att det verkar mkt lovande! :)

Ser bra ut, bara en sak som slog mig. Skjutställningen i liggande är fel. Nu kanske det är lite fel i ett spel där du ska kunna flytta vapnet även i liggande ställning.

ag90newtex2.JPG

Man flyttar bak vänsterhanden (om man är högerhänt) för att trycka den mot axeln, som på ksp 58.

s_ag90_skytt.jpg

Små saker men... beret.gif

EOD

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...