Jump to content

Möjligheterna att komma med NBG (vakans)

Guest Guest_Micke_*

Recommended Posts

Guest Guest_Micke_*

Hej !

Jag är glad att jag har hittat ett sånt här skönt forum och jag hoppas jag kommer att få svar på mina frågor/funderingar.

Ja mina damer o herrar, ja har sökt två olika tjänster (dom tjänsterna jag kunde söka till, tjänstgrad 9) för ungefär en vecka sedan. Det känns seriöst som det är kört för mig, ingen har hört av sig.

Jag har varit o surfat o princip läst allt som jag hitter om NBG's vakanser.

Vissa personer skriver att FM har strulat till det som "vanligt" angående vakanserna, att det ligger onödigt många där ute.

Andra personer skriver att NBG är i behov av folk, men var på alerten liksom för pappersarbetet kan ta lite tid, man ska ringa osv.

Jag har försökt ringa till Boden, men får inte tag på någon, tyvärr.

Är det någon som tjänstgör i Boden för tillfället eller någon som vet hur läget är gällande vakanser om soldater? eller hur situationen är rent allmänt?

Jag är redo att åka på stört

Någon som har ett "nummer" man kan ringa, så man kommer fram till någon?

Det var allt för mig, coolt att det finns ett sånt här forum!

Hej !

Jag är glad att jag har hittat ett sånt här skönt forum och jag hoppas jag kommer att få svar på mina frågor/funderingar.

Ja mina damer o herrar, ja har sökt två olika tjänster (dom tjänsterna jag kunde söka till, tjänstgrad 9) för ungefär en vecka sedan. Det känns seriöst som det är kört för mig, ingen har hört av sig.

Jag har varit o surfat o princip läst allt som jag hitter om NBG's vakanser.

Vissa personer skriver att FM har strulat till det som "vanligt" angående vakanserna, att det ligger onödigt många där ute.

Andra personer skriver att NBG är i behov av folk, men var på alerten liksom för pappersarbetet kan ta lite tid, man ska ringa osv.

Jag har försökt ringa till Boden, men får inte tag på någon, tyvärr.

Är det någon som tjänstgör i Boden för tillfället eller någon som vet hur läget är gällande vakanser om soldater? eller hur situationen är rent allmänt?

Jag är redo att åka på stört

Någon som har ett "nummer" man kan ringa, så man kommer fram till någon?

Det var allt för mig, coolt att det finns ett sånt här forum!

Har du kollat den här sidan? Nordic Battle Group vid I19. Där står vem som är kontaktperson på I19. Kan ju vara så att personen ifråga har semester fortfarande men då borde du få reda på när de återkommer. Du kan ju mejla också (men det har du kanske redan gjort): [email protected]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...