Jasså? Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Tjena! Är det någon som sitter på Ibok eller dylikt för PvBv 2062 eller PvRbBv? Skulle behöva lite fakta och ritningar. Mvh Z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Tjena!Är det någon som sitter på Ibok eller dylikt för PvBv 2062 eller PvRbBv? Skulle behöva lite fakta och ritningar. Mvh Z Kan väl hända Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted August 7, 2007 Author Report Share Posted August 7, 2007 Tjena!Är det någon som sitter på Ibok eller dylikt för PvBv 2062 eller PvRbBv? Skulle behöva lite fakta och ritningar. Mvh Z Kan väl hända Hehehe...okej! Finns det möjlighet för dig att skanna in tekniskdata och ev översiktsbilder? Eller säljer du den? =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Tjena!Är det någon som sitter på Ibok eller dylikt för PvBv 2062 eller PvRbBv? Skulle behöva lite fakta och ritningar. Mvh Z Kan väl hända Hehehe...okej! Finns det möjlighet för dig att skanna in tekniskdata och ev översiktsbilder? Eller säljer du den? =) Säljer den gör jag inte. Det strider dessutom mot forumets regler att idka köp/sälj-verksamhet. Jag kan, vid tillfälle, lägga valda delar på scannern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted August 7, 2007 Author Report Share Posted August 7, 2007 Tjena!Är det någon som sitter på Ibok eller dylikt för PvBv 2062 eller PvRbBv? Skulle behöva lite fakta och ritningar. Mvh Z Kan väl hända Hehehe...okej! Finns det möjlighet för dig att skanna in tekniskdata och ev översiktsbilder? Eller säljer du den? =) Säljer den gör jag inte. Det strider dessutom mot forumets regler att idka köp/sälj-verksamhet. Jag kan, vid tillfälle, lägga valda delar på scannern. Aha där ser man. Låter fint, jag ser fram emot lite trevliga bilder. Mvh Z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasså? Posted August 18, 2007 Author Report Share Posted August 18, 2007 Hallå! Hur gick det med skanningen? Mvh Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olga-Belle Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Hallå! Hur gick det med skanningen? Mvh Andreas Mail är på väg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts