Granattillsats Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Hej alla! Jag har en fundering... Jag jobbar nämligen i stökiga, bullriga miljöer dvs på krogen. Jag har införskaffat en strup-mic från neckmice. Den är kanonbra då den endast tar upp min röst och inget annat. Mitt problem är dock att min hals och nacke är för grov för själva bygeln som micken sitter i. Vilket gör att micken glider ur possition och kollegorna inte hör vad jag säger på nätet. Är där någon som har erfarenhet av liknande mickar exempelvis i stridsfordon eller så? Tänkte nämligen försöka mig på att ordna en egen fäst anordning runt min hals så micken inte glider runt. Tacksam för svar! Ha det gott! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Hur ser själva bygeln ut? Vakterna på krogen där jag jobbar löste det dock med att hetta upp en synål och gjorde ett hål i varsin slut ände, där de fäste 1 st D rings av metall längst ut på bygeln. och sedan fäste dom en gummi snodd emellan, som går att slita av om en argsint kroggäst fastnar i dig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Flyttar till materielplatsen /BG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts