Bälldal Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 finns det några sjövärnskårister här?`?` förutom jag då!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 Jag anmäler mig Vi är rätt många sjövärnskårister här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted August 6, 2007 Report Share Posted August 6, 2007 (edited) Blivande iallafall.. Har anmält mig till södertörnsgruppen.. Tillägg: 400 inlägg Edited August 6, 2007 by Schmutte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Inställer mig också. Är medlem i Södertörns SVK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
469 Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 javisst! jag har en alldeles egen svk, jag har valt att kalla den ingemans svk, men officiellt heter den kalmarsunds svk.. annars finns det väl en hel drös svk här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VMI2002 Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Gjorde mitt sista ar med SVK for 10 ar sedan. Fina minnen och gott kamratskap. Kanonsatt att tillbringa sina somrar pa! Jag tycker faktiskt att folk som haller pa med SVK och dylikt ar vardagshjaltar. De bidrar med en verksamhet for ungdomar som inte bara leder till okad kunskap och intresse for havet och marinen, men ocksa till personlig mognad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest erik_a Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Göteborgs Sjövärnskår is mah place. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sköld Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Här är en blivande hoppas kunna gå med i Södertörn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squiddy Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 Jag amäler mig till skaran! Södertörns SVK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
033 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Har ju lyckats bosätta mig mitt i Sverige så särksilt mycket SVK:ande efter sommarkursen blev det tyvärr inte, även om jag inbjöds att åka på något vinterläger... hade varit kul med FK! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahi Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Bälldal! Sahi, Anmäler sig som Svkare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle Posted September 16, 2007 Report Share Posted September 16, 2007 Cullie anmäler sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hejo Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 Självklart. Gk,fk, pk är avklarat. Blev GU före LK i Västernorrlands SVK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halldén Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Halldén anmäler sig! >Södertörns Sjövärnskår< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts