Jump to content

Vackraste bilen? (Bilder max 700px)

Lt.E

Recommended Posts

Som vanligt, helt subjektivt, vad är det som verkligen sticker ut på vägarna, fulaste samt vackraste, snyggaste fordonet som rullat på svenska (eller andra vägar)

Denna tycker jag hör till de vackraste

Ford Mustang 68

Ch68.jpg

Tyvärr så är det återigen en svensk skapelse som jag får till bland de fulaste

Volvo 343

volvo.jpg343kb.jpg

Kan ni toppa?

Edit:

Spin off från: Vackra stridsflygplan ni skådat? Transportcentralen, luft

Vackrast: Ferarri 360 Spyder

rent-a-ferrarispider-rental.jpg

Fulast: Alla Volvo bilar förutom Polisens (dom ser faktiskt bra ut) och C300 serien.

kjolpaket%20volvo700%20serien.jpg

Hatar när raggare "pimpar" sina fula Volvos med blinkande lampor och sånt skit. Man kan inte sminka en gris, det ser bara värre ut.

• Forumsledning

Efter som Siros inte såg vad som stod i Topic så skriver jag en förtydling här:

Inga bilder större än 700px - BlåGul kommer radera länken isåfall.

/ BlåGul

Att inte den snyggaste och bästa bilen genom tiderna inte nämnts ännu. Anmärkningsvärt!

Valde att inte att ta visa någon bild pågrund av fordonets många olika skepnader. Så det får bli ett filmklipp istället:

:rockon:

Kan sitta länge här och skriva anledningar likt en mäklare men väljer att inte göra det.

Nu vet jag att min smak inte är uppskattad av den stora gråa massan. Så no shit sherlock inlägg är överflödiga.

Tillägg: Volvo 343 är inte en Svensk skapelse utan var något DAF hade knåpat ihop innan Volvo köpte dem. Således är den Nederländsk.

Sekonderar Ymans anglosaxiska val, men preciserar till 2003 års Aston Martin DB7 V12 Vantage Zagato. I British Racing Green, förstås. Yeah, baby! En Jaguar XKR går också bra, eller om de monetära medlen är begränsade: en MG TF 2003 års modell. Rule Britannia!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...