Jump to content
Sign in to follow this  
henke

SoldF.com 10 år ONLINE?

Recommended Posts

Guest J-Star

Grattis Grattis! Minns att jag i min ungdoms år någon gång snubblade över SoldX... så jag får väl se mig som en av veteranerna på bygget. :surprise:

/J

Aah, vilka minnen. Minns särskilt anarkistforumet Soldf hade förr, där vem som helst kunde gå in och skriva utan att registrera sig. Henrik var ensam moderator och det var kaos. Sen dess har det bara blivit bättre. :Malaj:

/Magnus, medlem nr 79

Gratulerar!

Ett stort tack till alla som driver och bidrar till att denna outsinliga källa till militär information existerar.

Tack och grattis!

Eller... Fan... De här betyder ju att jag var... Näe.... Vi nöjer oss med grattis och tack till Henke och hela BG-crew!

Först vill jag säga grattis och ge ett stort tack till Soldf.com crewet för att tack vare er så har jag kunnat bla. rycka in i lumpen med mer kött på benen och varit mindre nervös inför allt. Har också kunnat glänsa med lite mer kunskaper under GU:n :baskerHV:

MEN, som ni säger så har forumet tagit lite mer plats och soldf.com har inte blivit uppdaterad på länge... Jag önskar att ni kunde uppdatera informationen om utrustningen, vapen osv osv. Tänker framförallt på AK5C som numera finns mycket information (bla. på forumen) om eftersom den är färdig och t.om. utskeppad till utlandsstyrkorna.

Tack på förhand och ännu en gång grattis!

:baskerHV:

Är det någon som vet vilken som var den första tråden på forumet? Skulle vara kul att läsa.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...