Forumsledning henke Posted July 26, 2007 Forumsledning Report Share Posted July 26, 2007 SoldF.com har nu varit publicerad i 10 år!! Oj vad tiden gått snabbt. Sedan år 2002 har dock det mesta fokus legat på SoldF Forum och informationssidorna på SoldF.com kommit lite i skymundan. Tack till alla BG som hjälper till att driva SoldF Forum, alla forums-medlemmar och besökare, slutligen GRATTIS till SoldF! /Henke HJÄLP OSS SPRIDA BUDSKAPET Hörnbannern lägst upp till vänster kan enkelt läggas in på din hemsida. Klistra bara in följande kod i webbsidans kod. <script SRC="http://www.soldf.com/js/cornersoldf.js" LANGUAGE="JavaScript"></SCRIPT> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 *hrm host* Öh, ha den äran! /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isgubbe Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Ja jädrars det betyder ju att.. ehm. GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Satan Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 FEEEST! Nu ska här firas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted July 26, 2007 Forumsledning Report Share Posted July 26, 2007 woohoo wiii yeeeeiii osv.. hybris AB .. ..10 år senare.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Bäska droppar anyone? GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Grattis. (Själv har jag bara varit med 15 procent av den tiden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Grattis!!! :rockon: *phfrys kabom glitter* hittade inte smiley som motsvarade fyrverkeri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Jaha, basker på och grattis! (40% av tiden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 grattis alla! lite fyverkerier och fest på coca cola (får ju inte dricka någe starkare ) (har typ varit med någon promille om jag har tur, men kul och nyttigt har det vart!) *nynnar "ha den äran"* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finkel Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Japp. Ha den äran! Vill i och med detta tacka alla BG, Kimster och Henke för ett mycket bra forum. Fortsätt med det fina jobbet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SemperMetamContingimus Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis! Får säga tack till alla Blå-Gul, utan er hade jag inte haft något att göra på nätterna, mkt bra jobbat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireEagle Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis!!!! (skulle gärna ha en basker att ta på mig, men det kommer väl snart.....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 ROCK ON! Om jag räknar rätt har jag varit med i lite mer än 20% av tiden. na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na na (nannandes jag må du leva) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYNX Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Ett riktigt stort grattis och ett ännu större tack till Henke och hans crew för allt vad Soldf har gett mig så som nöje information m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xit Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 *slänger baskern och sätter på sig fältmössan istället* Ja... Jag har ju fått rätt mycket glädje av den här sajten - men jag vet väl inte om min arbetsgivare tycker samma sak ;) soldf.com har nog varit nära att hamna i black-listen i brandväggen både en och två gånger... Tack för ett bra jobb helt enkelt. (tar och öppnar champagnen i kväll) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moro Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Men.. Bara jag som tycker att det var nyss SoldF firade 8 år? Jaja, tiden går fort när man har kul. GRATTIS SoldF!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel_M Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis!! Kommer ihåg att jag köpte mitt första modem 36kps på Wettergrens i Göteborg direkt efter MUCK, Året var -97 och efter en del mikelmokel så gjorde jag debut på nätet och även premiär på soldfs hemsida Well jag hyllar sidan, och hoppas att få uppleva 20års dagen /D Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteveO Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Är bara att rätta i sig i ledet av gratulanter och säga grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekvall Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis, grattis! Ska vi säga 10 år till? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ave! Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis grattis! Ser fram emot att snart kunna titta på adras profiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis Soldf till ett jätte arbete som gjort att man tillbringat många timmar här. Man har ju hängt här ett tag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 (edited) The SoldF Funding Bill is passed. The system goes on-line July 27th, 1997. Human decisions are removed from strategic defense. SoldF begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. /D (som tycker 8 dagar är så pass nära att det blev lite roligt) Och med det menar jag så klart Grattis och tack för alla underhållande stunder. Edited July 27, 2007 by Dexter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 herregud.... redan? och här har man hängt på sidan till och från sedan runt 99-00 och sedan på forumet på heltid från 02... otroligt att en sida på nätet kan påverka ens liv så mycket... och jag skall väl inte säga att det varit så värst negativt heller.... tack för ert arbete blågul och GRATTIS SOLDF.COM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinceres Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 (edited) Detta ska firas stort GRATTIS !!! Må vi får se 10 år till av fortsatt upplysning i det civila mörket Edited July 27, 2007 by Vinceres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis SoldF på 10 års dagen. Tårta någon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sköldberg Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Grattis och tack för en hel del intressant läsning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
404 Skenberg Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Ett Stort Grattis till Soldf Samt ett stort tack till alla användare och Blågul som gör Soldf till vad Soldf är Det är tack vare er alla som sidan är så bra som den är och alltid lika intressant Låt oss hoppas på många fler år med Soldf Mvh 404 Skenberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted July 28, 2007 Report Share Posted July 28, 2007 Gratulerar! Har själv varit med 50% av tiden så man har ju varit med riktigt länge. OT: När började medlemsantalet skjuta i höjden? 2002-2003? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts