Liemann Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Tjenare! Fick min nya å första DVD brännare idag, men den vägrar bränna! Har nyaste firmware installerat. Får detta felmedelande http://i15.tinypic.com/52nva5x.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 Har du försökt att bränna flera skivor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Prövat olika DVD+-r märken? Prövat olika program? Sänkt hastigheten? (Såg att du kör på MAX) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 har du provat externa program ex nero, eller har du bara valt default brännaren... Och så har vi den uppenbara ( förlåt men det hände mig) du har väl använt en dvd-r skiva och inte en cd-r skiva... och sen så kom jag på att om man väljer att "bränna" en Img så brukar det finnas en virtual ruta att bocka i Dvs att man kan välja att omvandla en t.ex AVI till IMG, utan att fysiskt skapa en dvd. Pappa som inte borde druckit den sista ölen ( men den var god).....;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.