pakistaniforce Posted January 31, 2003 Report Share Posted January 31, 2003 Jag ser varje dag att amerikaner, Briter etc har de-aktiverad Tyska K-98or, Lugar BAR och andra snygga leksaker, kan man få tag på såna snygga saker i Sverige, eller behöver man nån speciellt license? om man inte behöver nån license, var kan man få tag på dom här god bitarna? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted January 31, 2003 Report Share Posted January 31, 2003 Jag ser varje dag att amerikaner, Briter etc har de-aktiverad Tyska K-98or, Lugar BAR och andra snygga leksaker, kan man få tag på såna snygga saker i Sverige, eller behöver man nån speciellt license? om man inte behöver nån license, var kan man få tag på dom här god bitarna? ;) Det är snudd på omöjligt för dig att få licens på pluggade vapen som du inte personligen har anknytning till arv mm. Dessutom så säger lagen att det är vapenskåp som gäller även för dessa. Det finns dock andra möjligheter med firmor som gör väldigt bra replikor... - HvPrsk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pakistaniforce Posted January 31, 2003 Author Report Share Posted January 31, 2003 (edited) :( man tak alla fall! Edited February 1, 2003 by pakistaniforce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted January 31, 2003 Report Share Posted January 31, 2003 Det finns dock andra möjligheter med firmor som gör väldigt bra replikor... Har du några bra tips på dem? jag letar febrilt över replikor med mycket god kvalité... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts