RadaR Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Sitter i skiten och behöver hjälp och hoppas att ngn här har tips. Jag har en Ford Focus 02:a där vänstersidans bakruta (eldriven) inte går att få upp. Förmodligen har vajersystemet eller vad det heter pajat. Har kollat med Kindwalls och det har inte tid innan semestern vilket är lite sådär då jag i princip behöver bilen varje dag och inte är helsugen på att lämna den på en parkering med en rutan nere/ fast tejpad ruta upp till Någon här som har förslag på var jag kan få hjälp omg, de närmaste dagarna, helst i Södra Stockholm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Sitter i skiten och behöver hjälp och hoppas att ngn här har tips. Jag har en Ford Focus 02:a där vänstersidans bakruta (eldriven) inte går att få upp. Förmodligen har vajersystemet eller vad det heter pajat. Har kollat med Kindwalls och det har inte tid innan semestern vilket är lite sådär då jag i princip behöver bilen varje dag och inte är helsugen på att lämna den på en parkering med en rutan nere/ fast tejpad ruta upp till Någon här som har förslag på var jag kan få hjälp omg, de närmaste dagarna, helst i Södra Stockholm? Får du inge hjälp så kontakta mig. Du hittar min mejl o mitt tele på min hemsida. Men kontakta bara om ingen annan hjälper för jag gick just på semester... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadaR Posted June 29, 2007 Author Report Share Posted June 29, 2007 Sitter i skiten och behöver hjälp och hoppas att ngn här har tips. Jag har en Ford Focus 02:a där vänstersidans bakruta (eldriven) inte går att få upp. Förmodligen har vajersystemet eller vad det heter pajat. Har kollat med Kindwalls och det har inte tid innan semestern vilket är lite sådär då jag i princip behöver bilen varje dag och inte är helsugen på att lämna den på en parkering med en rutan nere/ fast tejpad ruta upp till Någon här som har förslag på var jag kan få hjälp omg, de närmaste dagarna, helst i Södra Stockholm? Får du inge hjälp så kontakta mig. Du hittar min mejl o mitt tele på min hemsida. Men kontakta bara om ingen annan hjälper för jag gick just på semester... ;) Världsklass Pappsen. Ska göra några försök själv förtst. Har en granne som jobbar på ett försäkringsbolag som ska kolla med en av de firmor de anlitar om de kan klämma in mig. Lyckas inte det ska tjejen ringa Kindwalls om hjälp, så där snällt och smörigt bara tjejer kan. Hjälper inte det ska hon börja gråta och en gråtande tjej brukar vara svårt att säga nej till Så jag hoppas slippa störa dig så du får ha din semetster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.