Granattillsats Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Hej alla HVjägare! Jag funderar lite här hemma. Finns det nån mer i vår härliga org. som inte fått sin reseersättning på länge trots att ni vart med på övningar och lämnat in lappar? Har själv inte fått nån ersättning sen i höstas och har vart med på många träffar sen dess. Jag har lyft det till PlutCh som lyft till BatCh men har inte hört något på länge. Vad göra? Frågas kom. Manöver på er alla gullgossar i den hemska baskern (skulle viljat haft en smiley med fältmössa på ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Hej alla HVjägare! Jag funderar lite här hemma. Finns det nån mer i vår härliga org. som inte fått sin reseersättning på länge trots att ni vart med på övningar och lämnat in lappar? Har själv inte fått nån ersättning sen i höstas och har vart med på många träffar sen dess. Jag har lyft det till PlutCh som lyft till BatCh men har inte hört något på länge. Vad göra? Frågas kom. Manöver på er alla gullgossar i den hemska baskern (skulle viljat haft en smiley med fältmössa på ) Ni har nog någon på utbildningsgruppen som är ansvarig att det betalas ut, fråga dom.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granattillsats Posted June 25, 2007 Author Report Share Posted June 25, 2007 Hej alla HVjägare! Jag funderar lite här hemma. Finns det nån mer i vår härliga org. som inte fått sin reseersättning på länge trots att ni vart med på övningar och lämnat in lappar? Har själv inte fått nån ersättning sen i höstas och har vart med på många träffar sen dess. Jag har lyft det till PlutCh som lyft till BatCh men har inte hört något på länge. Vad göra? Frågas kom. Manöver på er alla gullgossar i den hemska baskern (skulle viljat haft en smiley med fältmössa på ) Ni har nog någon på utbildningsgruppen som är ansvarig att det betalas ut, fråga dom.. tackar för hjälpen. skall ta en titt på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Du har PM med kontaktperson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granattillsats Posted June 26, 2007 Author Report Share Posted June 26, 2007 Du har PM med kontaktperson. tack så mkt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts