Korpral Sundström Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 Hjälp min nya dator faller i bittar . Det kommer upp en ruta som säger: utforskaren har slutat att fungera Windows söker efter en lösning på problemet... Sen försviner rutan och en ny ruta kommer upp: Utforskaren startas om... Och så fortsäter det i all evighet, någon som varit med om liknande. grymt tacksam för all hjälp jag kan få Link to comment Share on other sites More sharing options...
SemperMetamContingimus Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 Exakt det händer mig också, fast det är nått program som heter något i stil med "COMMON", sjukt irriterande! Ville slå sönder hela datorn ett tag bara för den rutan Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 Ring Microsoft och berätta ;) http://www.microsoft.com/sverige/msab/cservice/default.mspx Till höger har ni support nummret.. Fast är det en "OEM" licens så ring den som byggt ihop datorn..Dell, IBM etc... Eller googla efter felet på engelska..En titt i enhetshanteraren kan ge lite fel id som man kan söka på och kanske hitta någon som löst problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpral Sundström Posted June 28, 2007 Author Report Share Posted June 28, 2007 Idag sög det lite mindre än vanligt, min dator har nämligen hittat problemet: det är virus i burkfan men nu vet man iallla fall vad som felas nu gäller det bara att få bort viruset. Jävla datahackarvirusskaparjävlar från helvetet måtte dom dö en långsam död Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpral Sundström Posted June 29, 2007 Author Report Share Posted June 29, 2007 Fan vilken bra dator jag har, nu har den lagat sig själv igen! Men jag måste nog införskaffa ett riktigt virusprogram, nån som nått tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsev Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 Fan vilken bra dator jag har, nu har den lagat sig själv igen!Men jag måste nog införskaffa ett riktigt virusprogram, nån som nått tips Kan AVG vara ett alternativ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 McAfee funkar bäst. har både far och mor som installerat det och det är inga problem. AVG? skrev han inte nått om "Riktigt" antivirus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.