The Swede Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Jag fyllde 40 häromsistens och i fredags kom min gode vän Janne ner från Åkersberga. Han var här även för två helger sen när vi firade men då var inte hans present färdig. Det är dock som dom säger, att den som väntar på något gott väntar inte för länge. Vad hade han då med sig? Jo, en specialdesignad vindflöjel i form av en pbv 302 Den pryder nu sin plats på nocken. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 FANTASTISKT TJUSIG! Kan han göra en till, månne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balt Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Hehe vackert! Antar att du inte tänker skaffa en ny vindflöjel på väldigt länge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sljivovica Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Vågar man gissa på tillgång till plasmaskärare..? Ett jumla slit annars att skära ut med skärbrännare.. Edit: Gav även inspiration om en dylik tingest av typ Helikopter 4... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted May 20, 2007 Author Report Share Posted May 20, 2007 Det är inte min kompis som gjort den utan han har fått den tillverkad av ett företag. Nu vet jag inte om jag vill lämna ut namnet, jag vill ju vara ensam om min pebba. Ähh, va fan. Fler pebbor åt folket. Plåt & Dekor i Mjölby http://www.platodekor.se 0142-12756 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Den var onekligen läcker. Kliar ju lite att be om en H77 att sätta oavnför parabolen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jed Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Hehe, snacka om passande present Mycket vackert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Den var tjusig !! En sådan men med en SISU på istället BTW grattis i efterskott ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Snygg! Grattis i efterskott förresten Swede! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekvall Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Grattis, grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Herr Edholm kan man lite på, mycket tjusigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Grattis Swede. That sign is made of pure win, som man säger på internet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Hej The Swede och grattis i efterskott så mycket från mig också! OT: Det blev lite "hemlandstoner" för mig när jag läste att företaget som gjorde presenten du fick ligger i Mjölby. Jag kommer därifrån från början. Slut OT. /Stocken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Grattis i efterskott och det var en särdeles lämplig present!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Grattis i efterskott! Underbar present, lite avundsjuk på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Grattis i efterskott! Undrar om de kan göra en Strb 90 också..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vysotskij Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Ber att få sälla mig till gratulanterna. @ Apone: En gaffel kan väl funka som vindflöjel utan större modifieringar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
404 Skenberg Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Då får även jag Grattulera dig The Swede Mkt fin vindflöjel som du fick Blev lite avundsjuk Hmm Kanske en sådan som en Kp-Bil Mvh 404 Skenberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
GD1 Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Grattis i efterskott. A-10 skulle sitta fint. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Klockrent, det är ju oftast de mer udda presenterna som är roligast att få - Grattis i efterskott! Det närmaste jag kommit är nog när jag fick en pepparkaka i form av Orion, både i digital form och av mer traditionellt snitt, kanske icke att förakta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Grattis i efterskott! Det är alltid kul att se folk som tänker lite utanför lådan, som det heter. Själv tänker jag INTE beställa en pbv 401 i sådant utförande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.