Balt Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Starcraft 2 Hemsida! Ser ut som om det kan bli ett trevligt spel! jag har aldrig "fallit" för det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 JAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Längtan är över.. 1998 släpptes SC1 och längtan efter uppföljare har varit enorm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Det lär sälja rätt bra men det kommer inte att plocka nämnvärt många spelare från WOW. Fördelen med SC är dock helt klart att man kan spela offline och inte bara online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balt Posted May 19, 2007 Author Report Share Posted May 19, 2007 Litte film matrial Youtube 1 "ingame fotage" Youtube 2 "ingame fotage" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkwand Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Manualen var ett skräckexempel på dålig översättning Carrier = Fraktfartyg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArreliuS Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Rent utseendemässigt så blir ju SC2 som WC3 vilket imo var lite väntat. Dock så hoppas jag på att spelet bjuder upp till lika kul upplevelse online som sin föregångare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Det lär sälja rätt bra men det kommer inte att plocka nämnvärt många spelare från WOW. Fördelen med SC är dock helt klart att man kan spela offline och inte bara online. Hur kan du jämföra Starcraft med World of Warcraft? Det är HELT olika spel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Meh...Starcraft, hade varit roligare om Blizzard gjort en uppföljare till Lost vikings =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
employed Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Vad tillför dethär till genren? Jag menar... de ju ut som starcraft modden till WC3. Dawn of war har ju kommer och de ägde ju skapligt... med en massa roligheter. De här känns som ett steg tillbaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Min största rädsla (av bilderna att döma) är om det blir ett StarCraft 1 v.2 och inte StarCraft 2. Yohn: Hur många spel har Blizzard gjort som är nytänkande? Det de gör att ta ett koncept som fungerar och strömlinjeformar till nära nog perfektion. 109 Eken: Lost vikings II finns ju, men du kanske vill ha trean? Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 jupp, ge mig Lost vikings 3. Nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Det lär sälja rätt bra men det kommer inte att plocka nämnvärt många spelare från WOW. Fördelen med SC är dock helt klart att man kan spela offline och inte bara online. Hur kan du jämföra Starcraft med World of Warcraft? Det är HELT olika spel. Vill nog påstå att en del spelare är "märkestrogna" och eftersom det är Blizzard som har gjort båda spelen så har säkert en del gått över till WOW i väntan på SC2. En del av dem kommer att återvända till SC, andra inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Nu finns det inga undanflykter längre. Jag måste ha en ny dator så jag kan lira spelet! Starcraft 2 är ju så mycket mer än bara en uppföljare, det måste ju vara slutet på sagan om Sarah och Reynor =) Attans vad man väntat länge. Jag är inte heller så förtjust i Warcraftifieringen (nytt ord, hittade precis på det) av grafiken, utan jag hade föredragit det mycket mörkare miljöerna som erbjuds i t.ex. Dawn Of War, men ändå. This is culture waiting to happen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raffsec Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Jag som trodde det aldrig skulle bli av har till o med för mig att Blizzard sa att det aldrig skulle bli en uppföljare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Manualen var ett skräckexempel på dålig översättning Carrier = Fraktfartyg Var fick du tag på manualen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Det kan hända att DW syftar på manualen till Starcraft mk.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dags att få liv i den här tråden igen. Då jag faktiskt är lite svag för Starcraft, och en av många som är helt betagen med storylinen så håller jag mycket nogsam koll på Starcraft2.com. Där så har det nu dykt upp rätt så häftiga video-snuttar. Rekommenderar varmt "Cinematic Trailer" där de visar hur en Space Marine blir till, och den nästan 22 minuter långa Game Play Demo-videon är även den klart sevärd, speciellt i 1280 ggr 720 upplösning. finns även för beskådan på YouTube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Dags att få liv i den här tråden igen.Då jag faktiskt är lite svag för Starcraft, och en av många som är helt betagen med storylinen så håller jag mycket nogsam koll på Storyn, bara därför kommer man ju att köpa spelet då det släpps den slutade ju lite abrupt i Brood War.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daddlar Posted July 8, 2007 Report Share Posted July 8, 2007 Hoppas de är som i Starcraft, va ju ganska vass faktiskt. Stämningen, minerna, skriken, alla "JAAA" och "Vafan är mina overlords!!", eller paniken som drabbar alla då en nuke-varning kommer, riktigt kul på LAN... hoppas på Starcraft 2 nu! *flashbacks från gymnasietiden* de va tider de! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Ha ha ha! Jag ger mig tusan på att detta är blizzard-gängets "Aprils fools"-skämt för i år: Blizzard presents the Tauren Marine! Se om den där snubben finns kvar i morgon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Blizzard skämtar på bred front i år: http://wow-europe.com/wrath/features/bard/bardclass.xml http://wow-europe.com/en/moltencore/ Läs gärna vad man får till Collector's edition av Molten Core. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Ha ha ha!Jag ger mig tusan på att detta är blizzard-gängets "Aprils fools"-skämt för i år: Blizzard presents the Tauren Marine! Se om den där snubben finns kvar i morgon På tanke på hur mycket jobb de verkar lagt ner på Tauren Marines skulle jag tro att de kommer vara med i spelet på något sätt (kanske som Hydralisk i Warcraft 3?). Blizzard skämtar på bred front i år: http://wow-europe.com/wrath/features/bard/bardclass.xml http://wow-europe.com/en/moltencore/ Läs gärna vad man får till Collector's edition av Molten Core. Kommer metal-bard så börjar jag gärna lira WoW igen. \m/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.