Jump to content

Forum bortskänkes


Hoffsten

Recommended Posts

Hej, ska försöka fatta mig så kort som möjligt.

 

Jag är admin för www.signalisterna.com, ett forum för folket på Ledningsregementet i Enköping. Forumet är som ni kan se väldigt litet, och är mer ett internt "kompis-forum" för vpl och anställda på S1. Forumet är inte heller färdigt, utan befinner sig fortfarande mer eller mindre i ett utvecklingsstadium.

 

På senare tid har aktiviteten sjunkigt kraftigt, mycket på grund av att jag själv som admin blev omplacerad och aldrig ryckte in på S1. Det är naturligt att överhuvudet på forumet ligger inne på LedR (alt. ska rycka in snart), annars blir det väldigt svårt att underhålla forumet och få dit folk.

 

Utifrån detta beslutade jag mig för att skrota forumet, men det sved så i hjärtat att jag tog mig en tankeställeare.

 

Jag undrar rakt upp och ner om någon vill ta över ledningen för forumet och försöka få det på fötter igen.

Kravet är att personen ska rycka in på LedR eller ligger inne nu.

 

Personligen tycker jag att domänet är ganska träffande, och det är alltid kul att ha ett mindre internt kompis-forum för grabbarna på logementet.

 

Jag har inga stora förhoppningar att någon åtar sig "uppdraget", vi har ju alla trots allt allsmäktiga SoldF. Vilket fall gör jag dock ett försök här, kanske mest för att kunna radera forumet med ett lite bättre samvete.

 

Herregud vad dramatiskt detta blev, skicka ett PM eller skriv här om någon är intresserad.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...