Guest Guest_Viskan_* Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Ska tydligen va regementets dag på lv6 på lördag har jag hört. Av någon konstig anledning så finns det noll information ang detta på deras hemsida. Riktigt bra pr det där. Så jag ställer frågan här, vad är det egentligen man får se om man kommer dit på lördag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattan Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Ska tydligen va regementets dag på lv6 på lördag har jag hört. Av någon konstig anledning så finns det noll information ang detta på deras hemsida. Riktigt bra pr det där. Så jag ställer frågan här, vad är det egentligen man får se om man kommer dit på lördag? Regementets dag Info finns långt ner till höger på hemsidan, lite väl osynligt kan jag också tycka men den finns där Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekvall Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 "Fri entré"? Det var som fasen! Har FM råd med det i dessa besparingstider? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HVU_Perra Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Självklart att man kommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
navyseal Posted May 7, 2007 Report Share Posted May 7, 2007 Fan att man bor i Sthlm... Självklart att man kommer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.