Jump to content

Uppsvällda muskler


daddlar

Recommended Posts

All muskelmassa under högra knät("underbenet") är uppsvällt. Skillnaden på de bredaste stället mellan de båda benen är 5cm. De känns tungt, segt och klumpigt att röra sig. Vid horisontel position återgår "underbenet" till den vanliga omkretsen efter ett par timmar.

 

Vad är har hänt? Vad kan det vara? Uppsöka syster?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
All muskelmassa under högra knät("underbenet") är uppsvällt. Skillnaden på de bredaste stället mellan de båda benen är 5cm. De känns tungt, segt och klumpigt att röra sig. Vid horisontell position återgår "underbenet" till den vanliga omkretsen efter ett par timmar.

 

Vad är har hänt? Vad kan det vara? Uppsöka syster?

 

 

Jag vet nu att de va vadens muskelfäste som gick helt åt fanders under Ing 2s "gruppfälttävlan" i slutet av April. Detta slog mig då svullnaden avtog någon gång i början av Juli och ett tydligt och stort blåmärke uppenbarade sig samt att jag till och från led av svåra krämpor i den skadade vaden. Inte nog med det, under ett "krampanfall" så slet jag uppenbarligen upp skadan igen och de läker nu väldigt sakta.

 

Ingen för benen ansträngande aktivitet de närmaste månaderna är min kur. (De verkar fungera) :baskerPa:

 

 

 

::grammatiken::

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...