Balt Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 http://ihasabucket.com/ ja jag har nog dålig humor men jag tyckte det var roligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Tack den var stört skön bästa skrattet på länge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Lätt det roligaste i år.. Lägg gärna upp mer av detta, vi har samma humor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Sälsynt dåligt /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Det bästa på länge.. fortsätt så /K Bra Krook, you've changed your way of livening.. (OBS! medelandet KAN vara manipulerat) I vilket fall, Krook: nu ska inte du vara sån.. inte trampa ner på den stackars valrossen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Roligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Oslagbar Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Lyyyyyyyyysande! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Haha, klockren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FISHY Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Jag vill inte vara petig, men heter det verkligen "I HAS a...." Måste ju mena I HAVE a.... /martinator Edit: om de inte syftar på att I som då avser valrossen, egentligen är ett IT, för då blir det ju has istället för have..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Men det är ju det som är grejen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balt Posted May 3, 2007 Author Report Share Posted May 3, 2007 @martinator Jag tror att den felaktiga grammatiken ska vara så! Den syftar nog på den internet subkultur som växer fram i online spel där massvis av människor möts och många tallar dålig engelska! Faktiskt ganska intressant att se den språk utveckling som ske i "text" form online. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liquid Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Otroligt kul! Nästan i klass med "make your own Zoo"-tråden som har varit uppe för ganska länge sedan. Visste inte att de där stora fenorna/tassarna hade greppförmåga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Inte så illa denna heller..... Hmm..jag har väl en del att lära om datorspel, därför har jag bokat in en weekend på dreamhack som övervakare åt min yngsta kusin. Kul när man är 32.... Men jag kan ju sköta mitt vanliga jobb så länge där finns internet uppkoppling /martinator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 ungerfär samma sak som; jak är en snel hest.. Klick! Längre ner på sidan hittar ni länkarna till de roliga bilderna Detta är ett fåtal mot vad som finns på hemsidan //Schmutte EDiT: Trodde jag stavade fel, men ack jag bedrog mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balt Posted May 3, 2007 Author Report Share Posted May 3, 2007 Ny bild litte halv rolig hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Fått nog än? Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 LÄÄÄÄÄNK! Där har ni. 51 sidor intarweb-cats... Tror jag skrattar ihjäl mig snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 LÄÄÄÄÄNK! Där har ni. 51 sidor intarweb-cats... Tror jag skrattar ihjäl mig snart Så jävla bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Gulliga små bilder, nu fick man sig ett gott skratt *hör rasslet av kjedjor och lås i fjärran* Link to comment Share on other sites More sharing options...
herman30 Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 ~20 cl litauisk brandy och dessa kissemiss-bilder räddar aftonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 www.catsthatlooklikehitler.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Tacgnol FTW!!!11!! LOLz Edit: tillägg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Finns här någon som kan förklara någonting av internet-katt-vågen för mig... Inte för att jag inte uppskattar det - det gör jag - men katter? w00t, som min småkusin skulle säga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steken Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 Helt underbara länkar och bilder. Valrossen gjorde hela min dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balt Posted May 28, 2007 Author Report Share Posted May 28, 2007 Hehe tyckte den var litte små rolig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted May 29, 2007 Report Share Posted May 29, 2007 icanhascheezburger.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted May 29, 2007 Report Share Posted May 29, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.