Jump to content

Losers

Lt.E

Recommended Posts

Satt precis och kollade på Seimfeld på kanal 5, som ni vet så innehåller ju serien ett antal mer eller mindre misslyckade individer. Gerorge Costanza brukar misslyckas med vad han än tar för sig, och jag skulle nog vilja nominera honom för en topplacering på listan över loosers, eller har ni en bättre kandidat från tv, film etc?

Cliff Barnes farsa "Digger" Barnes.

Cliff Barnes is most likely to say: “My daddy is the one who found the oil that the Ewings have been sucking out of the ground for all these years.”

Innan jag ens läste första posten så tänkte jag "Cliff Barnes!".

Har nu funderat lite mer, men kommer faktiskt inte på någon värre loser i någon TV-serie. :happy:

Kan väl hålla med om Cliff Barnes, ingenting gick bra för honom, J.R blåste honom hela tiden, man kan ju bara hoppas att den traditionen hålls vid liv med den nya filmen. Tror Travolta kommer att bli bra som J.R, undrar vem som skulle kunna göra rollen som Cliff rättvisa?

Jo, Pluring (han brukar ibland heta något annat) förlorar jämt. Kalle vinner ju faktiskt emellanåt.

Flinthjärta kanske du menar? annan karaktär..

"Scotty" i filmen Eurotrip är ju en rejäl loser.. fast i slutet får han ju till det.. :)

Tonårskillen i tv-serien Ed som gick på femman för något år sedan

Mike var killen som hängde i Eds bowlinghall rätt mycket och försökte ständigt få tips av Ed.

- Misslyckades i stort sätt med allt han försökte med, han misslyckades även när han väl lyckades om jag säger så

För er som inte har sett Ed så är det faktiskt en serie jag skulle kunna rekommendera :)¨

Lägger min röst på den evige förloraren Josh Macahan. Han ville alltid följa med de stora killarna Zeb och Luke ut i världen men fick ständigt stanna hemma för att skydda kvinnfolket. Det slutade ofelbart med att Tant Laura fick komma ut med hagelbössan och sjasa iväg skurkarna som trampade ner lille Josh i smutsen. :)

/Bolle

Lägger min röst på den evige förloraren Josh Macahan. Han ville alltid följa med de stora killarna Zeb och Luke ut i världen men fick ständigt stanna hemma för att skydda kvinnfolket. Det slutade ofelbart med att Tant Laura fick komma ut med hagelbössan och sjasa iväg skurkarna som trampade ner lille Josh i smutsen. :mellow:

/Bolle

Hahaha, good choice!!

Josh - grabben som aldrig blev MAN.

LAUGHallp.JPG

Lågt i mitten - Josh. Svårt att hitta bider på killen..

Självklart cliff. Hade ju till och med befäl i det gröna som använde " Cliff" som utryck för att man var tvåa. Var man "Digger" var man "tok-tvåa". För att citera ett befäl.

-" Så tänder man sitt jägar-kök utan att dölja det ordentligt och så upptäcker den tandlöse uzbekizke stridsvagnskytten er med sitt IR-sikte ochsen är man f-n Cliff Barnes"

:uuh:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...