vikwil Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 (edited) Hej! Är det någon som vet när man får veta om man blir antagen till sommarkurserna? Eller är det jag som inte har kommit in bara? Edited April 16, 2007 by Fk Satan Förtydliga rubiken lite... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Det har både kommit brev till mig om kurs(er) som jag blivit antagen och på och inte blivit antagen på så det borde ju komma något snart.. Det beror ju på vart du har ansökt (olika förb. skickar ut olika datum), dock på RekryC så står det att det inte kommer att skickas ut ett brev till de som inte kom med.. men jag fick ju ett så det är bara att vänta och kolla, annars är det väl bara att ringa och kolla.. //Schmutte Tillägg: Är ganska säker på att det redan finns en tråd.. kolla efter gamla trådar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
os frontale Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Hej! Är det någon som vet när man får veta om man blir antagen till sommarkurserna? Eller är det jag som inte har kommit in bara? Det skulle la inte bli några sommarkurser i form av Fjäll, överlevnadskurser osv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsLennarth Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Hej! Är det någon som vet när man får veta om man blir antagen till sommarkurserna? Eller är det jag som inte har kommit in bara? Det skulle la inte bli några sommarkurser i form av Fjäll, överlevnadskurser osv? Det har jag också hört. Istället skulle föreningarna få pengar till att själva genomföra någon sommar-strapats efter eget bevåg. Vår förening hade nog planerat in en resa till Arvidsjaur, men det är inget som är säkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson_15 Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Jag har blivit antagen till sommarkurs på K3 ialla fall. Fick brevet i Torsdags. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strv S Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 (edited) verkar som om vi talar om helt olika saker, vissa talar om försvarsmaktens sommarkurser som anordnas via RekyC och andra om Försvarsutbildarnas sommarkurser, t.ex överlevnad och fjällkurser. Edited April 16, 2007 by Strv S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Hos oss har ingenting hänt iaf.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brahe Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 (edited) Och så har vi mig som omedelbart tolkade frågan som UNIVERSITETENS sommarkurser OM det skulle vara dessa som efterfrågas så brukar det vara runt 14:e maj. Edit: ...och efter att jag skrivit detta såg jag att frågan låg i HV/Ungdom, så jag har nog fel ändå Edited April 17, 2007 by brahe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireEagle Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Har någon fått svar från Lv6 än? isåfall har ni fått svar att ni har kommit in/ inte kommit in? Lite kul att veta eftersom jag sökt, men inget hört, på RekryC står det att svaren ska vara ute innan april är slut. Däremot verkar p7 fortfarande ta emot ansökningar på sin hemsida www.p7.mil.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireEagle Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 @FireEagle Ja, jag har fått svar nu, jag satt på en tradig lektion när jag fick ett meddelande med beskedet att Lv6 hade antagit mig och skickat e-post till mig, gött!!! så det ska bli kul åka dit. hehe lite ironiskt men jag har fått svar genom sms från Lv6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderkron Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Jag har sökt och kommit in på Teknisk sommarkurs P4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ULv_Westman Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Jag har hört rykten om att det inte blir några kurser i sommar. Någon annan som vet besked? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderkron Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 ULv_Westman: Det kommer vara kurser i sommar, annars skulle det vara onödigt att skicka ut anmälningslapparna och skriva ut datum när den när :P Jag har iallafall blivit antagen till P4 i sommar sa jag vet att det kommer vara kurs där iallafalll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ULv_Westman Posted May 4, 2007 Report Share Posted May 4, 2007 Ok tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderkron Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 (edited) Det var så lite, man måste ju hjälpa sina medmänniskor edit: stavfel Edited May 6, 2007 by Anderkron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireEagle Posted May 6, 2007 Report Share Posted May 6, 2007 @ULv_Westman En sommarkurs är inställd enligt RekryC. Enköping S1. Alla andra är igång Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muffe Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Tja nån som ska på GK på LedR i sommar? //Muffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 Var inte den inställd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikwil Posted May 21, 2007 Author Report Share Posted May 21, 2007 Tjena! Jag ska genomföra min Sommarkurs vid P7. Någon mer som ska dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gurgel_90 Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 nån som vet va man brukar behöva för betyg för å komma in? och ni som fått svar, vad hade ni för betyg? räcker 195??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderkron Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 @Gurgel jag hade 150 och jag kom in på teknisk sommarkurs, så 190 räcker. men jag har fått svar från P4, du borde ha fått svar från det du nu sökte till. \\Anderkron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akerstrom Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 @Gurgel jag hade 150 och jag kom in på teknisk sommarkurs, så 190 räcker. men jag har fått svar från P4, du borde ha fått svar från det du nu sökte till. \\Anderkron öö okey jag hadde 185 men kom som reserv på teknisk sommarkurs! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderkron Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 akerstrom: Har du genomfört en kurs tidigare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akerstrom Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 akerstrom:Har du genomfört en kurs tidigare? Nej! inte dom på mil iaf!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderkron Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 akerstrom: Det kan då vara en av anledningarna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gurgel_90 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 nyss fick jag svar och jag hade tydligen kommit in på P7 fast jag är typ 99% säker på att jag sökte till ing2. kan det ha blivit nåt fel, lr kan det vara så att jag inte kom in på ing2 men att jag fick plats på P7? liksom det stod inte att jag har blivit antagen utan typ "Inbjudan att göra sommarkurs på P7" och följde med schema och en massa sånt. hur brukar det stå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gurgel_90 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Tjena! Jag ska genomföra min Sommarkurs vid P7. Någon mer som ska dit? jag det verkar som det, fast det var inte dit jag sökte, men det funkar ju där också så jag orkar inte ringa och försöka ändra å sånt å tjafsa etc så det får bli där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikwil Posted May 23, 2007 Author Report Share Posted May 23, 2007 Tjena! Jag ska genomföra min Sommarkurs vid P7. Någon mer som ska dit? jag det verkar som det, fast det var inte dit jag sökte, men det funkar ju där också så jag orkar inte ringa och försöka ändra å sånt å tjafsa etc så det får bli där Skönt, då ses vi där! 90, betyder det att du är född 1990? Det är iaf jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gurgel_90 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Tjena! Jag ska genomföra min Sommarkurs vid P7. Någon mer som ska dit? jag det verkar som det, fast det var inte dit jag sökte, men det funkar ju där också så jag orkar inte ringa och försöka ändra å sånt å tjafsa etc så det får bli där Skönt, då ses vi där! 90, betyder det att du är född 1990? Det är iaf jag! jupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireEagle Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Ingen som hänger med till lv6 då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts