Jump to content

Brudar väljer hantverkare framför millitärer...

vikwil

Recommended Posts

Den listan måste vara helt otroligt felgjord.

Enligt egen erfarenhet så funkar grisbonde

ungefär 7-9 ggr bättre än media som yrkes-

val när man raggar brudar. Alla siffor är väl

uderbyggda statistiskt och empiriska belgda

:unsure:

/martinator.

som då inte är grisbonden i sammanhanget.....

Självklart så väljer tjejerna en hantverkare. De är ju inte dumma. Helt perfekt att ha en sådan som kan renovera lgh/huset etc innan han blir utslängd. Brandman som andra val är oxå helt perfekt för när han jobbar skift kan man bjuda hem ngt annat för en extra match....

Brandman som andra val är oxå helt perfekt för när han jobbar skift kan man bjuda hem ngt annat för en extra match....

Men yrkesofficer torde väl ändå klättra på listan i och med att allt fler yoff tjänstgör utomlands. 6 månader blir ju en hel extrasäsong...

Jaha, då kvalar man in på en åttonde plats då? Frugan hamnar ju på en sjätte plats?

Har för all del en del empirisk kunskap om hur en uniform kan påverka kvinnor.... speciellt efter ett visst intag av alkoholhaltiga drycker! :=o

Jag är ekonom och hobbysoldat. Jag behöver inte AB för att veta att det inte är en framgångsfaktor.

Ärligt, hur sexigt är det med någon som spenderar två timmar av sin dag med att räkna på kostnaderna för inkontinensskydd?

reklam reklam reklam!!

dessa "statistiska" "undersökningar" har bara ett syfte.

att göra reklam för siten.

att ab och andra blaskor ens tar in det förvånar mig..nästan inte.

soldf skulle kunna göra en likadan om sex, samlevnad och relationer och garanterat få fler besökare om dom nu ville det.

• Forumsledning

@Rille, det är inte vampyrdräkten som gör dig poppis, det är dina guldvingar med en liten fallskärm och svärdet i mitten.

Om vi vänder på steken.

Vad är det sexigaste yrkesvalet på kvinnor anser män?

/EDIT: sån tvåa jag var det fanns ju redan en sån lista... Gäller att läsa artikeln först. Jaja vi får väl anordna egen omröstning.

Har dock på känn att "officer" hamnar rätt mycket högre både på killarnas och tjejernas lista här.. /Henke

- Officer

- Brandman(kvinna)

- Maskinförare (maskinförarinna? maskinförerska?)

- Sjuksköterska/läkare

- Polis

- Strippa

- Fotomodell

- Hantverkare

- Journalist

- "Chef"

- Städerska

- Såpastjärna

- Sångerska

- Skådespelerska

- Lärarinna (Skolfröken)

- Kassörska

- IT-konsult, Ingenjör

- Frisör, nagelskulptris, makeupartist, motsv.

haha man ligger bra till på den listan när man är hantverkare som ska bli brandman och även tänkt vara lite soldat där emellan :banghead:

undrar hur jag ens kan vistas på gatan utan att tjejer hänger i benen på mej!!?! hade nog varit kul om sånna här listor stämde!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...