Knekt Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Finns det någon butik i Stockholm, förutom ''truppservice'' på Sveavägen, (som har haft tomt i lagret lite väl länge nu) som säljer de franska baskrarna? Jag behöver en svart, i 57 eller 58, (och vill inte ha en Wigéns Sufflé). Jag är osäker på vilken storlek som passar bäst och har bara en vecka på mig så postoder går bort. Vad jag vet är att 56 är för litet och 59 för stort, för dessa har funnits i lager på Sveavägen. Tips?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Finns det någon butik i Stockholm, förutom ''truppservice'' på Sveavägen, (som har haft tomt i lagret lite väl länge nu) som säljer de franska baskrarna? Jag behöver en svart, i 57 eller 58, (och vill inte ha en Wigéns Sufflé). Jag är osäker på vilken storlek som passar bäst och har bara en vecka på mig så postoder går bort. Vad jag vet är att 56 är för litet och 59 för stort, för dessa har funnits i lager på Sveavägen. Tips?! Garderoben på Tegnergatan? Vet inte om dom har just dom franska dock. Basker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Om du hittar kan du ju köpa på dig ett gäng.....dina persedlar har ju en tendens att byta land efter ett tag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nr.2 Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Terrräng (gamla militaryshop) säljer dem Miltaryshop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Terrräng (gamla militaryshop) säljer dem Miltaryshop Gissar att det är det han menar med TSF på Sveavägen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nr.2 Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 Terrräng (gamla militaryshop) säljer dem Miltaryshop Gissar att det är det han menar med TSF på Sveavägen ;) Uj, sorry, får skylla på Jetlag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 Om du hittar kan du ju köpa på dig ett gäng.....dina persedlar har ju en tendens att byta land efter ett tag Du missförstår det hela! Jag har en plan att infiltera en viss främmande makts territoruim genom att locka deras egen personal att bära min mtrl över gränsen. @FkN Tack! Ska pallra mig dit i morrn och kolla vad det är för jox de säljer. För mail svarar de tydligen inte på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted March 13, 2007 Author Report Share Posted March 13, 2007 Finns det någon butik i Stockholm, förutom ''truppservice'' på Sveavägen, (som har haft tomt i lagret lite väl länge nu) som säljer de franska baskrarna? Jag behöver en svart, i 57 eller 58, (och vill inte ha en Wigéns Sufflé). Jag är osäker på vilken storlek som passar bäst och har bara en vecka på mig så postoder går bort. Vad jag vet är att 56 är för litet och 59 för stort, för dessa har funnits i lager på Sveavägen. Tips?! Garderoben på Tegnergatan? Vet inte om dom har just dom franska dock. Basker Nä det var US-baskrar. Jag får väl kika på dem, om jag inte hittar nått bättre. Men amrisarnas kalotter brukar ju vara stora som wok-pannor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FISHY Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Var inne hos terräng idag, och då var det gott om dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knekt Posted March 14, 2007 Author Report Share Posted March 14, 2007 Var inne hos terräng idag, och då var det gott om dom. Ringde nyss och de har inte fått in fler. De svarta som hänger på hyllan är antingen upp till 56 eller 59 och upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts