Stocken Posted March 4, 2007 Report Share Posted March 4, 2007 Jag funderade en stund på om jag skulle lägga detta inlägget på Markan eller Luckan men det fick bli här. http://www.debatthuset.com/forums/showthread.php?p=48530 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freeman Posted March 4, 2007 Report Share Posted March 4, 2007 United State Army Institute of Heraldry Här finns de också, om man vill gå direkt till källan. Där finns även all annan heraldik inom amerikanska försvarsmakten, och andra statliga myndigheter, såsom baskertecken, medaljer etc (med reservation för att inte allt finns med). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted March 5, 2007 Author Report Share Posted March 5, 2007 Jag såg just att de inlägg som skrivits efter Freemans länkning till United State Army Institute of Heraldry igår kväll på något sätt har försvunnit. Är det en tillfällighet? Eller har Blågul raderat de inläggen? Har de inläggen raderats av Blågul så överväger jag att göra helt om marsch och inte komma tillbaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted March 5, 2007 Forumsledning Report Share Posted March 5, 2007 Ja jag har raderat då det inte tillförde tråden något utan var en dialog mellan dig och mig, och då det inte fanns mer och säga om det så är det onödigt med massa offtopic i tråden. och hädanefter sköter vi dialog med PM så kan ämnet fortsätta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts