Millitant HV-are Posted March 1, 2007 Report Share Posted March 1, 2007 Är det någon här som gick kursen i Höllviken vecka 8. Vilken kurs nivå gick ni? Hur uppfattade ni den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faers Posted March 1, 2007 Report Share Posted March 1, 2007 Är det någon här som gick kursen i Höllviken vecka 8. Vilken kurs nivå gick ni? Hur uppfattade ni den? Jag gissar att du var ett av befälen PMa vilket av dem du var, så skriver jag var jag gick och vad jag tyckte ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faers Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Aja i vikket fall: Nilsson Lk1 Upplevde kursen som mkt bra och givande. En skön vecka som man utan större bekymmer klarade av. Tror att vår sg böev irriterade på oss när vi var klara på dagens andra av tre övningspass och ville gå och handla på dte sista HAN tyckte vi kunde stanna och plugga. VI tyckte vi kunde dte redan och ville handla. Vi fick handla, och fick VG i betyg ;) Så ja, jag kunde mitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sim Sim Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Kul att se att verksamheten i Falsterbo/Hollviken rullar pa. Hoppas att alla var nojda. Jur manga deltagare var det i ar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faers Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Tror det var ca 110, tror dock att militant Hvare kan svara bättre på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_88 Posted March 12, 2007 Report Share Posted March 12, 2007 Ja det var en oerhört givande kurs! jag tyckte att jag lyckades bra men mina lektioner och lärde mig mycket! För övrigt blev jag utsedd till kursens näst bästa elev Och fick massa bra kritik av ett av befälen. så det var sjukt kul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faers Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Ja det var en oerhört givande kurs! jag tyckte att jag lyckades bra men mina lektioner och lärde mig mycket! För övrigt blev jag utsedd till kursens näst bästa elev Och fick massa bra kritik av ett av befälen. så det var sjukt kul! Du får gärna säga vad du gjorde, jag tyckte jag skötte mig hyffsat, men vår fänrik höll tydligen inte med :P Men jag lärde mig också en del av mina lektioner. Bl a att inte vara så sträng till 5 som om de var 20 ;) David_88 kan utvärdera mig och jag han, för vi var i samma grupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Millitant HV-are Posted April 24, 2007 Author Report Share Posted April 24, 2007 Är det någon här som gick kursen i Höllviken vecka 8. Vilken kurs nivå gick ni? Hur uppfattade ni den? Jag gissar att du var ett av befälen PMa vilket av dem du var, så skriver jag var jag gick och vad jag tyckte ;) Nej, jag var inte ett av befälen. Men interesserad av er ungdomars uppfatting om kursen, upplägget, instruktörerna och kursledningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coq noir Posted May 27, 2007 Report Share Posted May 27, 2007 Jag gick LK-1 och jag är extremt nöjd med kursen, kunskapen jag fick i trupputbildning har jag användt flitigt uppe på hemorten och både jag och min kurskamrat från samma förening tyckte att det var en välförtjänt kurs. Vi fick även enorm respekt för en vis fänrik, faktiskt så skackade min kamrat ganska mycket när färniken inspekterade en av våra övningar och denne kamrat skulle begära fk:s legitimation Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts