landing Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 åkte i samma hiss som robert wells på gran canaria Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Undertecknad och hans syster och mor satt på thairesturangen Kopanjang i Stockholm och åt. Då utbrister hans syster: Kolla mamma där kommer en såndär Harikrishna! han och sin moder vänder sig om och tittar och han mor utbrister; Anna, detdär är ingen Harikrishna, det är Thomas DiLeva Fy fan vad jag garvade, min syster som ahr varit överallt i världen och misstar DiLeva med en munk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Jag har delat skidlift och försökt åka ikapp med Lisa Miskovsky, samt delat frukost med Snowboard- och Freestylelandslaget. Dom åt inge mycke och dom flesta var rödögda. Jag har sålt ammunition till Per Garthon (mp), dock ej miljövänlig. Han skulle prompt ha blyhagel. Jag har hjälpt Jan Danielsson (Mitt i naturen) att ta hand om en dovhjort som han lyckades köra ihjäl med sin Skoda. Polisen skulle då rakt inte underrättas vilket jag snabbt påminnde att det skulle dom minsann visst det. Jag har en vän som haft sex med Charlotte Perelli innan hon blev Perelli. På en motorhuv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C PI62 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Jag har fått en ond blick av Fredrik Lindström när jag var på bio och prasslade lite med chipspåsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
033 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Jag har gått på öppna förskolan i Bollnäs samtidigt som Victoria Silvstedts yngre syskon... ja, hon var också där ofta. Min mor har undervisat henne i svenska - hon var inte klassens ljus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MVJ Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Utan någon speciell ordning: Frank Andersson gick upp och ner på gatan utanför skolan. En polare i klassen på väg till skolan en morgon tänkte "vafan är det där för en fjortis där borta?", den fjortisen var Anders Svensson. Det visade sig att han bor på gatan utanför skolan, så honom har man ju sett några gånger nu. Peter Apelgren har man också sett på gatan utanför skolan (ja, det börjar bli tjatigt). Babben Larsson satt på en 7-Eleven inte långt från skolan och käkade bulle. När vi drog och käkade pizza en rast så hade vi väldigt svårt att lista ut vem den korte, långhårige snubben som pratade väldigt högt på engelska i sin mobiltelefon var. Man kände definitivt igen honom, sen trillade myntet ner; det var Mickey Dee som var ute och bjöd sin farsa på lunch. Man har också varit på den ena snubben (den större) i After Dark's café, någonstans långt ute på skånska vischan, som han driver tillsammans med sin morsa. Och till sist så har man sett Knut Agnered lägga till med sin båt på Kärringön Värt att nämna är att min förra mattelärare nästan blev överkörd av kungen när han var liten och gick vid sidan av vägen på Öland en sommar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedin Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Höm. Jag har "lunchat" (Läs: knött mig ner vid samma bord på en restaurang, va inte så jävligt som det låter) med Anja Pärson vid en världscup i Hafjell. Vid samma världscup så va jag och mina kompisar utkablade över hela Europa som de nötter som körde i den svarta avstängda pisten bredvid världscupbacken, vilket kanske gör mig till kändis? hihi. Min kompis kusins grannes kompis känner en som är kusin med Per Gessle (det är sant). Min pappa lumpade med Ingemar Stenmark & Stig Strand: "ja gissa vem som kom före Stenmark på kompanimästerskapen" den har man ju aldrig hört. Min pappa har legat i Agne Simonssons säng (bragdguldmedaljör, fotboll). Bott i samma område som Glen Hyséns syster --> spelat fotboll med Tobias som jag förövrigt delar moderklubb med. Jag har plågat hela Svenska fotbollslandslaget genom att agera autografjägare när landslaget såg en Frölunda Indians match. Jag va inte nöjd förrän jag hade ALLAS. Känner en som kört på biskopen i Göteborg när hon övningskört. Min konfirmationspräst va han som startade "uppropet mot homoäktenskap". Thomas Ravelli har frågat mig vad jag gillar att äta. Har väl träffat en del C,D & E kändisar. Kan fylla i lite på MVJs lista då vi delar mötet med Micke Dee, hans (Mickey Dees) pappa beställda en barn pizza. Om ni undrar. Återkommer kanske med fler om jag kommer på, kanske inte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sköldberg Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 En B-historia. Min pappa har undervisat Lena Philipsson i skolan, och ändå är han bara något år äldre. Lista ut hur det har gått till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Lägger till några nya: Jag har: Träffat Kimster; Fått stortån nästan avtrampad av Leila K; Sett Thomas Wassberg klota på väg ner från glaciären i Stryn; Träffat HMK flera gånger; Träffat BJE ännu fler gånger; Delat ingång med Pego; Gjort två missioner med Benke Bus (postiljonen från H-vete); /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agentorange67 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Kom på lite mer.En av mina lumparkompisar råkade i ett svagt ögonblick avslöja att han medverkade i filmen G, som gitarrist i gruppen "Barn" Till vänster på bilden. Det skulle han aldrig sagt, dan efter hade vi naturligtvis hyrt den filmen och han fick sitta där och utstå spott och spe från oss andra. Good job! Måste kännts tufft för den "gitarkillen". Man vinner inget på att ljuga. Det var nån känd person som sa "En liten lögn går inte hem, men en stor lögn går hem" Tror att det var Winston Churchill. Plus att sådan lögn kan man alltid kolla upp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Min fd. bästa kompis farföräldrar bor granne med Per Gessle. Jag har åkt i Linda Lampenius/Johan Davidsson´s bil. Min klasskompis är nära vän med Linda å Johan. Det vore intressant att träffa Christer "Beduin" Carlsson, det har jag inte gjort men skulle gärna lägga till han på min lista nån gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Kom på lite mer.En av mina lumparkompisar råkade i ett svagt ögonblick avslöja att han medverkade i filmen G, som gitarrist i gruppen "Barn" Till vänster på bilden. Det skulle han aldrig sagt, dan efter hade vi naturligtvis hyrt den filmen och han fick sitta där och utstå spott och spe från oss andra. Good job! Måste kännts tufft för den "gitarkillen". Man vinner inget på att ljuga. Det var nån känd person som sa "En liten lögn går inte hem, men en stor lögn går hem" Tror att det var Winston Churchill. Plus att sådan lögn kan man alltid kolla upp. Öhm. Nu tror jag nog Swede menade något helt annat än det du kommit fram till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Det vore intressant att träffa Christer "Beduin" Carlsson, det har jag inte gjort men skulle gärna lägga till han på min lista nån gång. Hygglig karl, nothing more, nothing less... GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
panzerkampfwagen Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Slår till med en till: Jag är nästan släkt med Ebba Hultqvist. Hon är min sysslings fästmös lillasyster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Sett Sascha Zacharias topless ;) Från "Skilda världar" och "Hotel seger" för er som är obildade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Det vore intressant att träffa Christer "Beduin" Carlsson, det har jag inte gjort men skulle gärna lägga till han på min lista nån gång. Hygglig karl, nothing more, nothing less... GMY Utan att säga för mycket kanske det beror lite på vilken relation man kan ha haft till honom.. Kör han fortfarande sina ungdomsprojekt och/eller äventyrsföretag, eller kör han KJV på heltid (vilket man lätt kan tro)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Jag har delat taxi med skolminister Jan Björklund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Jag är kusinbarn till Ann Margret Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Min nästkusin har vunnit lag-VM 6 gånger, 2 individuella VM-guld, vunnit världscupen 8 gånger, 20 SM-guld och ungefär lika många EM-guld. En doldis i idrottssverige men en superstjärna i sin sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Confused Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Min nästkusin har vunnit lag-VM 6 gånger, 2 individuella VM-guld, vunnit världscupen 8 gånger, 20 SM-guld och ungefär lika många EM-guld.En doldis i idrottssverige men en superstjärna i sin sport. Nu blev jag ju nyfiken, vad för sport är det som denna nästkusin sysslar med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 3-vallars Carambole (Biljard) Hans namn är Torbjörn Blomdahl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Jag fläskar på med en till: pianisten Lars Roos mamma brukar klippa sig hos C Axials mamma som är hårfrisörska till yrket. Lars själv har väl också varit in nån gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Jag har sett Kristina Lugn kliva av en buss på Söder. Hon såg rätt... lugn ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2105 Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Ojojoj, med så många imponerande kändisanektdoter kommer mina inlägg att se ut som små bagateller. Jaja, jag kör väl ändå... * Har träffat Gudrun Schyman på en fest hemma hos en kompis (kände dock inte igen henne). Svarade kompisens "Var inte det där Gudrun Schyman?" med den (brist på) diskretion som kan förväntas av en dyngfull 18-åring: "Äh, det kan vara vilken medelålders kärring som helst." GS hörde naturligtvis alltihopa och stegade fram till oss: "Hej, Gudrun heter jag..." * Min farfar har träffat Adolf Hitler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisMan Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Har pratat med: Bruce Dickinson, sångare i Iron Maiden Kimster Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgt Odh Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Jag har suttit i samma kupé på tåget som Hanna Zetterberg. Jag har fått affischer om överlevnad av Lars Fält på Broloppet i Malmö 2000, jag har också konsulterat honom i uniformsfrågor vid samma tillfälle. Jag har hälsat på Karlsson, han som startade GK:s i Ullared, på en företagsmässa i Ed. Ungefär två månader innan han avled. Jag blev nästan uttagen till Expedition Robinson 2000. Jag var bland ungefär 250 som kallades på intervju. Jag träffade bla Buba och några till, fast det visste jag inte då. Mina föräldrar har sommarstugan på granngården till den gård där de hittade de fina bronssköldarna som nu finns i Skara. Jag har hälsat på avgående COMSFOR 2001 i Sarajevo. Jag har suttit vid ett fikabord På ECHOS i Butmir när varenda högdjur i bosniska militärhögkvarteret gick förbi. Jag har blivit presenterad för brittiska handelsattachén med sällskap på en fest i hans trädgård i samband med en Landroverträff i Sarajevo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 jag har kört Ratko Mladic då Bosnienserbisk överbefälhavare numera efterlyst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Jag har haft Tommy Söderström som målvaktstränare. Jag har haft Filip&Fredriks kameraman René Linschooten som vikarie i högstadiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Confused Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Har inte träffat så många kändisar och är inte släkt med några vad jag vet. Nästan blivit ingådd i av Göran Persson på en Gotlandsfärja (Gudrun Schyman var också där, men min instinktiva tillbakaryggning vid åsynen av henne höll mig på avstånd), samt blivit knäad av självaste Eyal Yanilov på ett Krav Maga-seminarium, men där slutar det väl. Däremot har jag blivit sparkad i magen av jake_the_snake så att jag bokstavligen flugit iväg ett par meter, fått lära mig kvartermästarknep av KD803, och min flickvän är bekant med en fd. flickvän till Kimster. Hm, det var nog några av de mest udda "anknytningarna" hittills här tror jag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hensoldt Posted February 28, 2007 Report Share Posted February 28, 2007 Vår sommarstuga ligger ett stenkast från Ove Kindwalls stuga. Jag har nästan kört över Arne Weise med Väktarbilen när jag jobbade i S-holm. Håll på å sabba julen för många där. Min kompis gick i samma klass som Filip Hammar. Jag har själv varit vårdbiträde åt hans farmor. Enligt min far så är vi släkt med Matt Groening, skaparen av The Simpsons. Jag har snäst av Lennart Swahn på ett vernisage när han påstod att jag var en ABAB vakt. "Nej, sa jag surt. Partena Security. ABAB har inte funnits på 10 år." Mött både Gardell å Carola på Söder i S-holm. Hon är kort... Rapparen Ken har varit på efterfest hos mig varvid en del saker stals från mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.