LastManStanding Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Hejsan! Var förbi och strosade runt Lindhagensplan (vid rondellen) pga. att jag var tvungen att hämta ut lite på jobbet. Kom förbi en butik med inr. militär/väktare/ordningsvakt och dyl. Var inne och snackade med han i kassan, trevlig prick ang. om han kunde ta in lite beställningar. Han tog mitt nr och lovade ringa upp. MEN jag glömde att lägga affärens namn på minnet, vill gärna ringa han redan nu och kolla om han kunde ta in varorna. Så min fråga är, en butik vid drottningsholmsvägen just innan rondellen (nära securitas kontor) som är som är en butik för folk yrkesverksamma inom yrkerna väktar/ordningsvakt/skyddsvakt och polis/militär. Någon som vet namnet? Tackar på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Kan det vara denna? tactical gear Är inte så haj på Stockholms geografi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gator Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Kan det vara denna?tactical gear Är inte så haj på Stockholms geografi. Stämmer bra det, butiken alltså... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LastManStanding Posted February 23, 2007 Author Report Share Posted February 23, 2007 Strålande! Det stämmer riktigt bra det! Tack så hemskt mycket! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 För att följa i The_swedes fotspår: Vill inte vara grinig men det vore väldigt trevligt om ni talar om vilken stad ni letar i. Och nej, alla bor inte i tokholm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Men å andra sidan så finns det bara en Lindhagensplan i Sverige. Gissa var den ligger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vc_90 Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Det är väl fullständigt oväsentligt? Finns massor med platser/hålor som det bara finns en av i Sverige, det hjälper alla om man förklarar var denna plats är iallafall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 Men å andra sidan så finns det bara en Lindhagensplan i Sverige.Gissa var den ligger? Snacka om strategiskt placerat, med hö-Seccen runt hörnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted February 25, 2007 Report Share Posted February 25, 2007 I det här fallet är det helt oväsentligt vilken stad Lindhagensplan ligger i eftersom det bara finns en Lindhagensplan. Drottninggatan, Kungsgatan eller Storgatan däremot, där blir det lite svårare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts