FNYXA Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Berkan sjunger på youtube Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Det går även att lyssna på "skyttesluskvisan" under ljudmässigt mer ordnade former på http://www.so03.se. klicka på "so03". Sidan erbjuder även andra låtar av Berkan: "Blue Berets" ger hans tolkning av låten "Basker Blå" och "Hemåt" ger er "Hemåt det bär". Själva hemsidan handlar dock om det svenska fältsjukhuset i Somalia, eller mer specifikt den mission för fältsjukhuset som numrerades som "So03". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid_eriksson Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Fan, Axial. den ägde ju totalt tackar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golffoxtrotfive Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 åfyfasen vilken treevlig musik tror banne mej att denna inspelning e gjord under fnträffen i örebro i augusti är dock inte säker men jag var där och även berkan och även FNYXAN så de e säkert därifrån, tycker mej känna igen baren @axial....hemsidan med SO03 är FNYXANs egna hemsida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 (---)@axial....hemsidan med SO03 är FNYXANs egna hemsida Jag har blivit medveten om det. Länken tog jag ur minnet, hade inte kollat in FNYXAs profil innan jag skrev mitt förra inlägg. Jag må vara korkad men inte riktigt så hårt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FNYXA Posted February 10, 2007 Author Report Share Posted February 10, 2007 Joo golffoxtrotfive det var i Örebro i aug 2006....... Snackade m Berka i går o frågade om jag fick lägga ut han på youtube o det var inga problem .......Han var glad , hade fått jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Hell Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Hälsa Berka så mycket från mig! Vi tjänstgjorde samtidigt på L91 i Jwayya. Många trevliga minnen därifrån. Bland annat underhöll Berka i mässen när det var 30:e april. Kommer bland annat ihåg att han körde en låt där han hittade på texten allt eftersom han sjöng. Så alla närvarande fick en vers om sig själva. Det var klockrent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid_eriksson Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Det går även att lyssna på "skyttesluskvisan" under ljudmässigt mer ordnade former på http://www.so03.se. klicka på "so03". Sidan erbjuder även andra låtar av Berkan:"Blue Berets" ger hans tolkning av låten "Basker Blå" och "Hemåt" ger er "Hemåt det bär". finns det nånstans att ladda ner dom låtarna?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 Det går även att lyssna på "skyttesluskvisan" under ljudmässigt mer ordnade former på http://www.so03.se. klicka på "so03". Sidan erbjuder även andra låtar av Berkan:"Blue Berets" ger hans tolkning av låten "Basker Blå" och "Hemåt" ger er "Hemåt det bär". finns det nånstans att ladda ner dom låtarna?? Skivan finns faktiskt att KÖÖÖÖPA från sidan Axial länkade till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson_BA04 Posted March 2, 2007 Report Share Posted March 2, 2007 (edited) Jösses sicka flash-backs man fick av dessa låtar .... Edited March 2, 2007 by Nilsson_BA04 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts