Jump to content

Färjestads BK

LRRP

Recommended Posts

Man kan bli lite fartblind, och egengod för den delen när man fipplar med det här forumet. Men om man tittar sig omkring så hålls en mycket hög standard härinne, utan någon större inverkan från Blågul.

Tänkte jag skulle visa ett avskräckande exempel på vad som kan hända när testosteronstinna muppar med mycket bra självförtroende och mindre bra social kompetens och egeninsikt diskuterar värnplikt. Det är ett klassiskt exempel på " titta hur långt jag kan spotta då!"

Gå in på: Färjestads Bk

Klicka er in på Forum (uppe till höger)

Välj Gästbok (mitten alternativet i höjdled)

Där finns en topic som heter "Ksp 58"

Läs och begrunda.

Det finns fler sådana längre bak i samma forum. De(han) använder dock ofta bra bilder ( :D ) från en bra sida.

Tack för att ni håller uppe ribban, och inte river ribba, ställning och gör hål i madrassen som de ovan.

Kan passa på att gratulera FBK till vinsten mot Malmö......och Djurgården.

Klaga inte på supporterklubben/ FBKs sida.....Gästboken är öppen för samtliga och muppen vid namn "jojje" är djurgårdare. Tycker FBK har en bra sida, men då är jag ruskigt jävig också.

Det här kan jag se hur många gånger som helst:

Gregers guldmål

Det jag ville visa är nivån då "gröna" ämnen diskuteras, eller bristen på nivå.

Klaga inte på supporterklubben/ FBKs sida.....Gästboken är öppen för samtliga och muppen vid namn "jojje" är djurgårdare. Tycker FBK har en bra sida, men då är jag ruskigt jävig också.

Det här kan jag se hur många gånger som helst:

Gregers guldmål

Det jag ville visa är nivån då "gröna" ämnen diskuteras, eller bristen på nivå.

Jojje på FBK:s forum är en riktig "pain in the ass". Han bara hänger på FBK:s forum för å käfta eftersom han själv är DIF:are.

Det var väl ändå ingen toklåg nivå. Några grabbar som berättar om hur häftiga dem var?

Vad jag tyckte var mer intressant i den tråden var länken till ksp 58:as hemsida. Alltså Konspiration 58:as hemsida. Ni vet gänget som hävdar att VM 58 aldrig ägt rum. Jag såg dokumentären på TV och blev som alla andra grundlurad. Men enligt hemsidan hävdar man att KSP 58 ändå existerar. Är det ytterligare ett skämt? Eller finns den rackarns föreningen?

http://www.konspiration58.com

/RP

*för övrigt har USA aldrig landat på månen*

• 2 weeks later...
illa...  :(

Nja, det var bara nån geek som påstod sig vara MPJ och hur satans bäst de är och hur de spöade KJ högt och lågt...givetvis kunde ahn inte "komma ihåg" några detaljer..

En del var iofs helt ok med manliga superlativ om den kära 58'n.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...