JohanErik Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 På vänsterkanten på min profilsida kan man en bit ner läsa fäljande: Other Information Erfarenhet: No Information *Namn: Johan Mina frågor är: Vad för slags erfarenhet handlar det om? Kan man fylla i denna själv? Varför finns den raden inte på alla andra profiler? Mvh JE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 3, 2007 Forumsledning Report Share Posted February 3, 2007 Ett fält som inte används idag, egentligen ska det vara dolt.. men tydligen har forumet inte fattat det... iaf inget att bry sig om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanErik Posted February 3, 2007 Author Report Share Posted February 3, 2007 Ett fält som inte används idag, egentligen ska det vara dolt.. men tydligen har forumet inte fattat det... iaf inget att bry sig om. Okej! Thanks! /JE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
414svensson Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 JAg har ett liiitet problem som jag inte förstår, jag är tydligen en prao. Antagligen så har jag pillat lite för mycket på min profil och kommit åt något och nu kan jag inte rätta till det. Är tacksam för hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted March 23, 2007 Forumsledning Report Share Posted March 23, 2007 Vad är problemet. Innan du svara så läser du givetvis igenom Regler och FAQ i hjälpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
414svensson Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Detta var sista alternativet, jag kollade FAQen och allt sådant men ni har nog fixat till det för jag ahr inte pillat på något. Tack i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted March 24, 2007 Report Share Posted March 24, 2007 Detta var sista alternativet, jag kollade FAQen och allt sådant men ni har nog fixat till det för jag ahr inte pillat på något. Tack i alla fall.Precis! Vi fixar givetvis bort PRAO-skylten så fort vi ser att folk läst FAQen och reglerna ordentligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted March 26, 2007 Report Share Posted March 26, 2007 Ska ni inte säga varför det stog prao? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted March 26, 2007 Forumsledning Report Share Posted March 26, 2007 Det skrev jag ju, läs FAQ http://forum.soldf.com/index.php?act=Help&...1&HID=17#17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts