sleget Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Hmmmm? tja, följ länken, lyssna och döm själva... sången om försvarets radioanstalt EDIT: säng är säng och sång är sång! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Något säger mig att denna låt kommer att hamna bland Lovöns mest spelade innan veckan är slut... /mdn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted January 31, 2007 Report Share Posted January 31, 2007 Tycker att den var välskriven, även om jag inte håller med. Grymt kul! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted February 1, 2007 Report Share Posted February 1, 2007 förmodligen menat som politisk satir/njurslag, men hos oss så tror jag att det blir en hit......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 Om du du känner dej ledsen, om du vill ha tröst, Ja då finns det alltid nån som hör din röst, Det är försvarets fina radioanstalt, Dom tittar o läser ja dom lyssnar på allt :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 Något säger mig att denna låt kommer att hamna bland Lovöns mest spelade innan veckan är slut... /mdn Jag har redan gjort mitt för att bidraga till ett sådant utfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaliber600 Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 Det här var nog fanimig det bästa jag hört på länge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Sjöstedt Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Lysande helt enkelt! F*n vad jag garvade! Borde kanske gjort sig i melodifestivalen, framfört av ett dansband med slokhattar och lösöron ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.