Jump to content
Sign in to follow this  
Bappelsinmannen

RSS-Bot

Recommended Posts

Finns det någon möjlighet att välja bort inlägg från "RSS-Bot" när man klickar på visa nya inlägg?

Är inte speciellt intresserad och sitter och irriterar mig till max (jaja, jag vet, det är ett I-landsproblem! :rolleyes: )

//Nisse

Det finns idag ingen global inställning att inte ta med RSS-botens inlägg i "Visa nya inlägg".

Det är också anledningen till att vi just nu inte kan ta in fler RSS-feeds från andra utländska nyhetsflöden. "Visa nya inlägg" skulle då till mycket stor del bara bestå av RSS-inlägg.

Tyvärr hjälper inte funktionen "Manage ignored users" på så sätt att den inte tar bort nya trådar ur "Visa nya inlägg".

Är det någon som vet hur man skall kunna lösa detta på ett smidigt sätt så får ni gärna skriva det här.

Det finns idag ingen global inställning att inte ta med RSS-botens inlägg i "Visa nya inlägg".

Det är också anledningen till att vi just nu inte kan ta in fler RSS-feeds från andra utländska nyhetsflöden. "Visa nya inlägg" skulle då till mycket stor del bara bestå av RSS-inlägg.

Tyvärr hjälper inte funktionen "Manage ignored users" på så sätt att den inte tar bort nya trådar ur "Visa nya inlägg".

Är det någon som vet hur man skall kunna lösa detta på ett smidigt sätt så får ni görna skriva det här.

Ok, jag nöjer mig med det svaret så länge och hoppas att någon medlem hittar en lösning.

Mvh Nisse

Sign in to follow this