Jump to content

Lek för vuxna män

LtX

Recommended Posts

Behöver lite hjälp.

Har läst ett flertal gånger om något ställe i Tyskland (typ gigantisk grusgrop) där man kan hyra in sig och köra stora maskiner typ grävlastare, väghyvel och allt möjligt. Alltså leka som män gör - med STORA leksaker ! Planerar en svennsexa och det här kan vara ett alternativ.

Kommer för mitt liv inte ihåg vad företaget heter eller var det ligger. Hittar heller inget på nätet. Någon som har en aning vad jag pratar om och har kontaktuppgifter ?

LtX

Behöver lite hjälp.

Har läst ett flertal gånger om något ställe i Tyskland (typ gigantisk grusgrop) där man kan hyra in sig och köra stora maskiner typ grävlastare, väghyvel och allt möjligt. Alltså leka som män gör - med STORA leksaker ! Planerar en svennsexa och det här kan vara ett alternativ.

Kommer för mitt liv inte ihåg vad företaget heter eller var det ligger. Hittar heller inget på nätet. Någon som har en aning vad jag pratar om och har kontaktuppgifter ?

LtX

Finns på närmare håll, närmare bestämt i Sellnäs utanför Borlänge.

Kolla här

//Nisse

Behöver lite hjälp.

LtX

Finns på närmare håll, närmare bestämt i Sellnäs utanför Borlänge.

Kolla här

//Nisse

Ok, tack o bock.

LtX

Ett alternativ kan vara att ta kontakt med Volvo i Eskilstuna. Där finnes en anläggning med läktare mm som användes för förevisning av deras maskiner. Var där på studiebesök med skolan och kika på maskinerna, samt fick provköra dem.

Maskiner vi fick prova var hjullastare, bandgrävare samt åka med en dumper modell stor på en terrängbana.

Kanske svårt att få ha svensexa där, men det är ju inte mer en ett samtal/mejl att ta reda på det. Anläggningen är till för PR och att man ska få prova på, så varför inte?

EDIT: Länk till deras maskiner.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...