Jump to content

Killar kränkta på soldf?

Fk Satan

Recommended Posts

<ironi>

Kimster skrev följande under att de söker kompetens till forumet efter att en tjej kännt sig "kränkt" av hans sätt att skriva. Men vad händer med de killar som känner sig kränkta av kimster skrivningar?

..okej draken du fick mig..

..när kan du börja? :)

nej men, som du och 99% av resten forumet förstår så är ju jag inte felfri, och än mindre korrekt i mina genuskunskaper. Jag tar gärna personliga samtal med alla av det kvinnliga könet för att reda ut eventuella kränkningar eller missförstånd.. klart man ställer upp.. :happy:

Så räknas inte vi killar längre

</ironi>

ni har alltid varit mindre värda.. det vet du väl.. har ju sagt sååå många gånger till dig.. att nej Fk Satan jag tar hellre henne än dig..

ah.. just det..

Det där kan man tolka som sexuella trakasserier :)

Edit: klåfingrig

Det gäller jäklar att passa sig; själv gjorde jag bort mig rejält utanför Rosenbad när den extremt söta kvinnliga figuranten (får man ens skriva så?)skulle ha mig till att reda ut det där med "objekt"! "Skydds-" föll på nåt märkligt sätt bort alldeles......... :banghead:

Jag och min kusin råkade befinna oss först på plats efter en bilolcyka. När min kusin skulle förklara för den kvinliga polisen vilken bil grannen hade sa han följande: Han har wolksvagen pasat, och hans fru har en renault klitoris........ehh förlåt jag menar clio. :D

Hon tog det med ro.

/martinator

ni har alltid varit mindre värda.. det vet du väl.. har ju sagt sååå många gånger till dig.. att nej Fk Satan jag tar hellre henne än dig..

ah.. just det..

Så jag finns fortfarande med på önskelistan! :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...