Jump to content

Replik Vapen.

Guest Guest_Alexander_*

Recommended Posts

Guest Guest_Alexander_*

Hejsan, jag har bara ett par snabba frågor ang replika vapen.

Jag har letat och letat efter en replik 50cal Barret. dock inte hittat någon jag undrar om det finns någon/några som vet vart jag kan finna en sida(or) som detta vapen finns på. och i vilken pris klass ligger dessa vapen på?

En annan fråga är om det finns någon specifik "licens" för att ha replika vapen har för mej att det inte finns någon regel alls, men när jag skrev ett mail till polisen i Sthlm så va deras svar att man måste ha både licens för replik/pluggade vapen. Stämmer detta eller har han/hon bara skrivit fel?

Mvh Alexander.

Ber om ursäkt om jag placerat denna "tråd" fel.

Hmm, nu funderar vi lite va?

Guest, öppet forum kontra kasunen och sökfunktion.

Ok, sorry missade att man inte kan skriva i kasunen om man inte är inloggad, däremot så kan man i fältet på "Öppet hus" läsa följande:

Öppet hus

Ett öppet forum där alla kan ställa frågor utan att behöva bli medlem. OBS! LÄS reglerna i forumet INNAN ni skriver. Alla IPn loggas och allt oseriöst raderas omgående.

Forum Led by: Underbefäl, BlåGul

och i reglerna står det att man ska använda sökfunktionen innan man skriver ett nytt inlägg har jag för mig.....

//Nisse

Ska du bara ha något som likar det riktiga så fins det Airsoft vapen och då behöver du bara vara över 18år

M82a1

VFC_M82.jpg

Fins bara 2 i sverige tror jag just nu

Priset ligger på US$1,440.00 + Frakt + 25% moms

Fins en tillverkare till (Pris US$2740.00 + frakt + moms)

img328.jpg

Guest Guest_Alexander_*
Ska du bara ha något som likar det riktiga så fins det Airsoft vapen och då behöver du bara vara över 18år

M82a1

VFC_M82.jpg

Fins bara 2 i sverige tror jag just nu

Priset ligger på US$1,440.00 + Frakt + 25% moms

Fins en tillverkare till (Pris US$2740.00 + frakt + moms)

img328.jpg

Hejsan, tack så hemskt mycket för din information, Ska pratar med försäljaren och se om vi kan komma överäns om ett bra pris. Hur som helst är det någon som skjutit med ett sådant här kraftfullt vapen eller något liknande? (nyfiken)

DU måste ta den genom svensk säljare tullen släpper inte in den i sverige annars. det är ett GAS vapen och tullen tar det direct. endast luft, fjäder och CO2 är ok att inportera själv.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...