Jump to content

Gott Nytt År?

alfie

Recommended Posts

Orkar verkligen inte söka, förstår faktiskt folk som startar trådar som bli låsta... Måste finnas JÄTTE många trådar.

Nu till verkligheten... Gott nytt år på er alla!

Nu till den yttersta verkligheten, jag är en ev alla de som aldrig trott på nyårslöften, utan snarare, vill jag något så gör jag det. Och nu har jag varit dum.... MYCKET MYCKET dum... nu har jag varit så dum (?!) så att jag bestämt mig att sluta snusa (sedan 18/12-06). Tänkte bara stämma av om det är fler som tänkt sluta, och hur det går för er? eller om det är fler som ingått vad ni ångrar och i så fall vad?

Jag slutade direkt och klarade faktist mig utan nikotin, behöver bara något i käften... clementin eller tuggummi, även om det sista skapar ömmande käkben, funderar på om jag håller på att skapa mig själv ett annant beroende....

behöver hjälp!!

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply
  • Forumsledning

Skall åka iväg och fira nyår uppe i Övik. Så jag passar på nu att önska er alla ett

GOTT NYTT ÅR!

Nyårsraketerna är apterade..

DSCF0019.jpg

/Henke

Har även passat på att rubricera alla gamla Gott Nytt-trådar efter år och låst dem.

Gott Nytt År!

Själv skall man jobba under nyår... så ser ni en stor blågul Fordbuss någonstans i norra Halland, (vår grupps ansvarsområde detta nyår), så hälsa! 8-/

Undviker helst blågula fordon, deras uppdykande har en viss förmåga att tunna ut min plånbok... :lol:

Hoppas dock att ni får en inte alltför våldsam helg!

Gott Nytt År!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...