Jump to content

GU: Rycker in snart... Bashning

STRB

Recommended Posts

anser att det finns en attityd här på forumet att sätta dom som inte har gjort GU på plats genom att nedvärdera deras inlägg...

Ibland kanske det finns anledning att ifrågasätta men ibland känns det lite överdrivet.

Har jag rätt eller fel?

anser att det finns en attityd här på forumet att sätta dom som inte har gjort GU på plats genom att nedvärdera deras inlägg...

Ibland kanske det finns anledning att ifrågasätta men ibland känns det lite överdrivet.

Har jag rätt eller fel?

Har inte gjort GU.

Känner inte att jag blir hånad och bespottad av de som gjort GU.

Tvärtom. Vettiga inlägg får vettiga svar. :baskerHV:

Ödmjukhet är nyckelordet, de flesta tenderar att ha en lite mer sansad attityd till saker i allmänhet och militära fenomen i synnerhet efter genomförd GU, delvis beroende på de erfarenheter man fått under GU och dels pga att man helt enkelt mognat en del på den tid som gått. Tycker inte att det är något större problem ärligt talat, som man frågar får man svar allt som oftast.

Jag tror inte man hoppar på folk som har vanliga frågeställningar inför inryck.

MEN det förekommer en förbannad mängd "jag har i.o.f.s inte gjort lumpen MEN jag vet att det

är så HÄR".

Då får man nog på pälsen en del.

Speciellt om det då är 3-4 YO inne i samma tråd och hävdar motsatsen i en sak.

:banghead:

Men men det har väl med ödmjukhet att göra det med antar jag.......

Jag tror inte man hoppar på folk som har vanliga frågeställningar inför inryck.

MEN det förekommer en förbannad mängd "jag har i.o.f.s inte gjort lumpen MEN jag vet att det

är så HÄR".

Då får man nog på pälsen en del.

Speciellt om det då är 3-4 YO inne i samma tråd och hävdar motsatsen i en sak.

:)

Men men det har väl med ödmjukhet att göra det med antar jag.......

VAAA finns det YO här inne som kan mer om militära saker än indivier som inte har ryckt in :banghead:

nä ja har inte gjort lumpen men jag vet endå min brorsa gjorde de han säger att alla officerare är dumma de har inte så bra koll på grejer typ de vet inte att M16 är världens bästa vapen de tror att ak 5 är de. Sen kollar jag mycket på discovery och där har dom en massa filmer om special forces så man kan säga att jag vet en hel del om dom.

Sen finns ju alltid Wikipedia....

GU är fjantigt, YO och andra som gjort GU är för hjärntvättade för att hitta hit och de som påstår att de gjort GU ljuger förmodligen eftersom de sällan anger källa för sitt påstående.

Ödmjukhet är första steget till självförnekelse.

Sådetså.

/K :D

Ps. Rille har nog rätt. Ds.

Källa: Fuglesang.

Ps. Rille har nog rätt. Ds.

Källa: Fuglesang.

Skåda Fugelsangen nedsteg från den helige ISS och förkunnade evangeliet enligt

följande.

Allt utan M-nr äro av satan(Milshops) och skola självantändas.

Du skola inga andra gudar hava än ATK.

ÖB kan förvandla fiskar till vatten och vin till vapenfett.

Begynnelsen varde då ArméC skådade ut över intet och sade "Varde MÖPEN" och Fbu skapades.

Förkunnelsen skall spridas genom "En kille som jag snackat med" samt polaren Per som sett en pansar-tanks.

I faderns, skinkbaskerns och den helige SF namn...... Givakt.

Allt utan Flärd äro av staten och skola självantändas.

Du skola inga andra gudar hava än MTK.

ÖB kan förvandla fiskar till sillmackor och vatten till besk...

Begynnelsen varde då CM skådade ut över pöbeln och sade "Varde Roken" och coktailen serverades.

I faderns, galjonernas och det heliga loppets namn...... Lediga.

YO på forumet? Det vet i fan... Men jag måste nog säga att Rille inte kunde träffat mer rätt, kikar man noga kan man till och med anta att Rille och Psilander kan vara överens..

Go Rille ;)

GMY

Inom ramen för några fler, alternativt några mindre? :)

Ang. topic så finns det säkert folk som tycker både det ena och det anda om stackare som inte fått

skåda det ljus som är försvarsmakten genom vår älskade värnplikt.

Själv har jag gjort lumpen men kan ändå ingenting om någonting, i teorin. Ibland har jag däremot tur i praktiken.

Gissning....?

Runt 3-4000 anställda i Fm på ganska regelbunden basis.

Resten ströläser antagligen bara ibland.

Som sagt gissning.

Gissning....?

Runt 3-4000 anställda i Fm på ganska regelbunden basis.

Resten ströläser antagligen bara ibland.

Som sagt gissning.

vaaa f*n du kan ju inte gissa inom mitt intervall! Vad är du för pajas! :)

nä ja har inte gjort lumpen men jag vet endå min brorsa gjorde de han säger att alla officerare är dumma de har inte så bra koll på grejer typ de vet inte att M16 är världens bästa vapen de tror att ak 5 är de. Sen kollar jag mycket på discovery och där har dom en massa filmer om special forces så man kan säga att jag vet en hel del om dom.

Sen finns ju alltid Wikipedia....

lololol plx alla vet ju att Kalajsnikova 47 eller spetnaz modellen nr 74:a är bättre, den finns det ju mest av och det är ett pålitligt vapen. Använd fakta och som jag källor!!!

Källor: Operation Garbo, min fbu/u intrs.

För att ge ett lite mer seriöst svar: störst risk för bashing finns om man störtar in på forumet och häver ur sig saker i den still som visas i satir-tråden Jägare är bäst. Kommer man däremot in lite mer neutralt och med viss ödmjukhet sin egen och andras erfarenheter, då är risken för bashing väldigt liten.

/J

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...