Jump to content

Aktivitetsförslag för möpar?

bomben77

Recommended Posts

Kommer under morgondagen få besök av 2 lumparkompisar under ca 4 timmar. Tyvärr går det åt h-e :banghead: med att hitta en kul aktivitet!

Någon som har tips om vad man kan hitta på?

3 lumparkompisar, tid till förfogande ca 4 timmar, lokalisering Stockholm med omnejd.

det står tyvätt helt still så jag vill gärna ha tips!!

Kommer under morgondagen få besök av 2 lumparkompisar under ca 4 timmar. Tyvärr går det åt h-e :banghead: med att hitta en kul aktivitet!

3 lumparkompisar, tid till förfogande ca 4 timmar, lokalisering Stockholm med omnejd.

Armemuseet?

Armemuseet?

Öl ?

Wasa ?

Mat ?

laserdome...barnsligt jag vet men likförbannt ligger man och tänker "eld, rörelse, skydd" och försöker hitta sin kamrat för att genomföra lite växelvis framåt.... :banghead:

Håller helt med. Man blir helt inne i spelet. Jävligt kul!!! Hehe särskilt om man vinner och spöar skiten ur ett gäng kaxiga killar :)

Tack för tipsen!

Nu har vi hållit ordergenomgång och under morgonaegn kommer vi besöka Armémuseét, de har för övrigt en utställning om spioneri :D som jag ser fram emot. Efter detta blir det lite eld, rörelse skydd vid lämplig laserdomeanläggning :/ . Därefter placerar vi Kalle med kateter och en destinationslapp runt halsen på tåget med ett par tre pilsner :lol:

Tack för tipsen!

Nu har vi hållit ordergenomgång och under morgonaegn kommer vi besöka Armémuseét, de har för övrigt en utställning om spioneri :D som jag ser fram emot. Efter detta blir det lite eld, rörelse skydd vid lämplig laserdomeanläggning :/ . Därefter placerar vi Kalle med kateter och en destinationslapp runt halsen på tåget med ett par tre pilsner :lol:

Personligen tycker jag Cybertown är bäst för Laserdome http://kartor.eniro.se/query?what=map&mapc...laSidorna_ToMap

(VM i ful länkadress)

Ha det så trevligt!!!

Träffade några lumparkompisar vid regementets dag, och det bästa under dagen var att krypa in ett förläggningstält och sitta där ett tag och snacka. Lukten väcke alla minne till liv.

Så, åk till närmsta regemente med förläggning i terrängen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...