Jump to content

Vad gör DIG till en dålig människa idag?

Faers

Recommended Posts

Alla har vi någon gång gjort något dumt som gör oss till sämre människor. Allt från att ta sista brödskivan till att leka med någons liv genom att köra full (Jag har INTE gjort detta bara exempel!)

Så varför är DU en dålig människa idag?

Jag lusade till en polare jävligt mycket, men man tycker att han borde fatta vad ordet "sluta" betyder...

Förhoppningsvis så har han lärt sig nu...

• 1 month later...

Just idag är jag en dålig människa pga jag vistas här på arbetstid; dessutom tycker jag nog Ryssland kunde hållt stängt ytterligare några dagar! Nu är man ju tvungen att faktiskt jobba igen ju.....

Jag söp igår, sov för länge idag och skiter flagrant i att göra saker jag egentligen borde för min egen skull. Jag är en idiot.

Hade jag supit igår och sovit för länge hade jag vart nöjd, då har man iallafall haft roligt. Tyvärr är det bara det sista påståendet som stämmer på mig, och inte har jag en ursäkt för det heller... :rolleyes:

Hade jag supit igår och sovit för länge hade jag vart nöjd, då har man iallafall haft roligt. Tyvärr är det bara det sista påståendet som stämmer på mig, och inte har jag en ursäkt för det heller... ,O
Är tyvärr tvungen att instämma med tillägget att jag efter diverse hjärnsläpp i alla fall fick in fysikinlämningen så där härligt i sista minuten... :rolleyes:

• 7 months later...

var ska jag börja? Satt på bussen kl 0630 och letade efter någon att ringa och väcka.

var inne på forumet på jobbtid.

Prata skit om jobbkompisar bakom deras rygg.

Jag är ingen snäll person ibland.... :baskerHV::blink:

Idag blir det nog att jag skrev ett argt inlägg i karikatyrtråden..

eller att jag var grinig tidigare när sambon vägrade förstå att fördela arbetsuppgifter över flera dagar istället för att slita ut sig 4 timmar i sträck på en kväll...

Blev förbannad på min äldste son bara för han har samma humor som jag.Ironi och det jag skriver efter här passar inte ihop på morgonen.

Bakis igen...

Dessutom har jag pajjat ryggen så jag har inte tränat på 4:a dagar.

Titta där kom det en dålig ursäkt för jag var en dålig mäniska mot min son imorse. :bash:

mvh

Olaevil

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...