Faers Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Alla har vi någon gång gjort något dumt som gör oss till sämre människor. Allt från att ta sista brödskivan till att leka med någons liv genom att köra full (Jag har INTE gjort detta bara exempel!) Så varför är DU en dålig människa idag? Jag lusade till en polare jävligt mycket, men man tycker att han borde fatta vad ordet "sluta" betyder... Förhoppningsvis så har han lärt sig nu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 Vad är det dummaste ni gjort?, en liten fråga som rör STORA svar Mitt står i denna tråden i alla fall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slagbjörn Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 åh, men titta.. en död tråd Det elakaste (läs roligaste) just idag...? hmmm Väckte brorsan med "Trumsaluten" på VÄLDIGT hög volym jag ---> <--- bror Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelD Posted January 8, 2007 Report Share Posted January 8, 2007 Trumsaluten, den har inte jag kört på min bror ännu, men däremot brukar jag smyga in i hans rum och väcka honom med "marsch under blågul fana". det är inte uppskattat, men förbaskat roligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innuendo Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Sitter på detta forum och skriver på arbetstid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schalldämpfer Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Sitter på detta forum och skriver på arbetstid Tänk så många vi är här som då är att betrakta som dåliga människor.... Dessutom har jag inte borstat tänderna idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
RU01 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Just idag är jag en dålig människa pga jag vistas här på arbetstid; dessutom tycker jag nog Ryssland kunde hållt stängt ytterligare några dagar! Nu är man ju tvungen att faktiskt jobba igen ju..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limpan Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jag söp igår, sov för länge idag och skiter flagrant i att göra saker jag egentligen borde för min egen skull. Jag är en idiot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jag söp igår, sov för länge idag och skiter flagrant i att göra saker jag egentligen borde för min egen skull. Jag är en idiot. Vi vet..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Jag söp igår, sov för länge idag och skiter flagrant i att göra saker jag egentligen borde för min egen skull. Jag är en idiot. Hade jag supit igår och sovit för länge hade jag vart nöjd, då har man iallafall haft roligt. Tyvärr är det bara det sista påståendet som stämmer på mig, och inte har jag en ursäkt för det heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Hade jag supit igår och sovit för länge hade jag vart nöjd, då har man iallafall haft roligt. Tyvärr är det bara det sista påståendet som stämmer på mig, och inte har jag en ursäkt för det heller... Är tyvärr tvungen att instämma med tillägget att jag efter diverse hjärnsläpp i alla fall fick in fysikinlämningen så där härligt i sista minuten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HannesFury Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 vad gör mig till en dålig människa...? jag är inte så bra på att slutföra den engelska c-uppgift jag borde lämnat in för cirka 5 månader sen.. De Ni! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 Är man en dålig människa ifall man sitter och spelar datorspel på jobbet medan man väntar på att mailservern ska flytta ett antal tusen filer från disk A till disk B? Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 var ska jag börja? Satt på bussen kl 0630 och letade efter någon att ringa och väcka. var inne på forumet på jobbtid. Prata skit om jobbkompisar bakom deras rygg. Jag är ingen snäll person ibland.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
469 Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 att jag gick upp i morse.. så här bitter, arg och sur har jag aldrig varit innan. börjar tro att jag borde kolla upp hjärnan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 Gick upp ur sängen alldeles för sent, käkade en stor pizza, gjorde en rejäl portion chokladpudding. Feels good att vara onyttig emellanåt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Status quo Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 Idag blir det nog att jag skrev ett argt inlägg i karikatyrtråden.. eller att jag var grinig tidigare när sambon vägrade förstå att fördela arbetsuppgifter över flera dagar istället för att slita ut sig 4 timmar i sträck på en kväll... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teknikern Posted September 1, 2007 Report Share Posted September 1, 2007 Sitter på detta forum och skriver på arbetstidHar ingen arbetstid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 Nekade en äldre herre att gå före i kön till kassan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Alldeles nyss startade jag en tråd om militärslang på Markan... fattade inte att jag skulle lägga det på Luckan Hmm vad betyder "gör om, gör rätt" nu igen? Jag => Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apone Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Mitt tjocka pannben vägrar inse att det skulle gått och lagt sig för länge sedan. Dålig människa? Kanske inte, men envis och en smula korkad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Blev förbannad på min äldste son bara för han har samma humor som jag.Ironi och det jag skriver efter här passar inte ihop på morgonen. Bakis igen... Dessutom har jag pajjat ryggen så jag har inte tränat på 4:a dagar. Titta där kom det en dålig ursäkt för jag var en dålig mäniska mot min son imorse. mvh Olaevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Har just skällt på en stackars kille i telefonsupporten... Ett förmodligen jäkligt otacksamt jobb, och där fick han för att min mail inte funkar som den ska. /martinator Link to comment Share on other sites More sharing options...
H0lK Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Struntade i föreläsningen i matematik. Alltså svek jag statens investering på mig som student ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.