LtX Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Har laddat ner ett par avsnitt av Over there som inte vill funka. När jag försöker köra dem ser det ut som bara varannan bild spelas upp . . . . . ?!? Ljudet är ok i rätt hastighet och synkat med scenen, men bilden "hackar". För mig ser det ut som bilderna spelas upp i rätt hastighet men att det fattas . . . . . . bilder. Förmodar att jag gör/har gjort fel på något vis, men vad ? Vad gör jag ? All hjälp mottas tacksamt. LtX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggsork5 Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 vilken spelare använder du när du kollar på´t? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agentorange67 Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Vlc är att föredra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LtX Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 Vlc är att fördra. Använder Mediaplayer - testar med Vlc. LtX Link to comment Share on other sites More sharing options...
LtX Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 Vlc verkar funka - tackar ! LtX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggsork5 Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 ja vlc är sketabrao, klarar la inte visse porrfilmer då och då men det får man la leva med, over n out Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.