Jump to content

Forumet passerar ½ miljon inlägg

Kimster

Recommended Posts

• Forumsledning

Jaha mina damer och herrar. året börjar närma sig sitt slut och vi på SoldF börjar titta lite bakom oss för att summera vissa bitar. Dock har en sak redan uppenbarat sig, och det är våran databas som numera innehåller över 500,000 inlägg. En ½ jevla miljon har ni åstadkommit... spam ? nah går väl att disskutera.. :lala:

Jag hade tänkt försöka hänga med i samma stund det slog över.. men ack så slö man är ibland.

Men iaf, så om 4 år har vi kanske nått den magiska 7 siffran..?

:camo::navy::huh::eeh::lol:

Jaha mina damer och herrar. året börjar närma sig sitt slut och vi på SoldF börjar titta lite bakom oss för att summera vissa bitar. Dock har en sak redan uppenbarat sig, och det är våran databas som numera innehåller över 500,000 inlägg. En ½ jevla miljon har ni åstadkommit... spam ? nah går väl att disskutera.. :lala:

Jag hade tänkt försöka hänga med i samma stund det slog över.. men ack så slö man är ibland.

Men iaf, så om 4 år har vi kanske nått den magiska 7 siffran..?

:camo::navy::huh::eeh::lol:

Tror vi kan fixa det innan Kimster :P Så som det postat just nu så lär det inte ta för lång tid!

Och vi ska inte heller glömma bort det som skiljer SoldF från en hiskelig massa andra forum på nätet: Nämligen att det är en halvmiljon BRA inlägg! (Nåja, ni fattar vad jag menar) Blågul gör det här till det bäst fungerande forum jag vet.

Basker av för er hej å hå och allt annat grabbigt/MÖPigt tjafs

Och bananen :D Bara därför att!