Forumsledning Kimster Posted December 3, 2006 Forumsledning Report Share Posted December 3, 2006 Jaha mina damer och herrar. året börjar närma sig sitt slut och vi på SoldF börjar titta lite bakom oss för att summera vissa bitar. Dock har en sak redan uppenbarat sig, och det är våran databas som numera innehåller över 500,000 inlägg. En ½ jevla miljon har ni åstadkommit... spam ? nah går väl att disskutera.. Jag hade tänkt försöka hänga med i samma stund det slog över.. men ack så slö man är ibland. Men iaf, så om 4 år har vi kanske nått den magiska 7 siffran..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
|MP-SÄK-gb|Nicklasson Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Äsch, lite rekrytering så fixar vi det lagom till midsommar... ;) Kul att det är många som är intresserade och gillar forumet. Det är vad jag kan läsa ur antelet iaf. Grattis grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faers Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Jaha mina damer och herrar. året börjar närma sig sitt slut och vi på SoldF börjar titta lite bakom oss för att summera vissa bitar. Dock har en sak redan uppenbarat sig, och det är våran databas som numera innehåller över 500,000 inlägg. En ½ jevla miljon har ni åstadkommit... spam ? nah går väl att disskutera.. Jag hade tänkt försöka hänga med i samma stund det slog över.. men ack så slö man är ibland. Men iaf, så om 4 år har vi kanske nått den magiska 7 siffran..? Tror vi kan fixa det innan Kimster :P Så som det postat just nu så lär det inte ta för lång tid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Får dra mitt strå till stacken *spammar* :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Kul att vi växer oss starka. Eller som man skiver på andra forum; +1 :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Det är väl bara att dra igång en räknetråd så blir det många inlägg snabbt ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
|MP-SÄK-gb|Nicklasson Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Det är väl bara att dra igång en räknetråd så blir det många inlägg snabbt ;) Haha 1 :P OBS: Detta är ett misslyckat försök att visa upp en sk humorsida hos mig som troligtvis ej existerar. Om ni stör er och vill läxa upp mig tryck 4... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schalldämpfer Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Och vi ska inte heller glömma bort det som skiljer SoldF från en hiskelig massa andra forum på nätet: Nämligen att det är en halvmiljon BRA inlägg! (Nåja, ni fattar vad jag menar) Blågul gör det här till det bäst fungerande forum jag vet. Basker av för er hej å hå och allt annat grabbigt/MÖPigt tjafs Och bananen Bara därför att! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_88 Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Ja, det är mycket bra kämpat. Jag har iof inte bidragit med så många på detta forumet, men jag vill ändå påstå att inläggen på SoldF har en mycket hög standrad om man jämför med många andra. Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ignorance Posted December 4, 2006 Report Share Posted December 4, 2006 *älskar den gubben * Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts